• 24.01.25, 08:59

Toimiva parenduskultuuri esimesed sammud tehases. „Ideede kogumise postkastist üksi on vähe“

Olukorda, kus ettevõttel on töötajate kaasamiseks ideede kogumise postkast, aga sealt edasi ei mõelda ja puudu on nii eesmärk kui selge protsess, võib pidada klassikaliseks. Sellises olukorras võib pidev parendamine jääda lihtsalt sõnakõlksuks, kirjutab Äripäeva Akadeemia koolitaja ja protsessijuhtimise ekspert Helen Klettenberg.
Töötajad on protsesside kõige paremad tundjad ja seda ei tohi alahinnata, rõhutab protsessijuhtimise ekspert Helen Klettenberg.
  • Töötajad on protsesside kõige paremad tundjad ja seda ei tohi alahinnata, rõhutab protsessijuhtimise ekspert Helen Klettenberg. Foto: Erakogu
Kõik organisatsioonid on konkurentsis püsimiseks sunnitud pidevalt kohanema ja protsesse täiustama. Ühekordsed muudatused ei ole piisavad ja vaja on kujundada parenduskultuur, mis tagab järjepideva kasvu ja efektiivsuse. Vaja on luua keskkond, kus pidev areng on normaalsus.

Seotud lood

Uudised
  • 06.01.25, 10:26
Koolitus | Äripäeva Akadeemia ja Tööstusuudised alustavad „Tootmisjuhtimise kooliga“
Tootmis- ja tööstusjuhtidele suunatud „Tootmisjuhtimise kool“ alustab taas juba märtsist uue lennuga ja uute koolitajatega.
Uudised
  • 30.05.24, 09:00
Helen Klettenberg: kestlikkusaruandlus toob tööstusele väljakutseid, aga pakub ka võimalusi
Jätkusuutlikkusega seotud andmete kogumine ja tõendamine on muutumas üha rohkemate ettevõtete jaoks kohustuseks. Juhtimiskonsultant ja koolitaja Helen Klettenberg tutvustab ESG põhimõtteid ja jagab soovitusi, kuidas valmistuda eesootavaks aruandluskohustuseks.
Uudised
  • 21.06.23, 10:00
Muster: igas teises äriprotsessis leidub tuvastamata riske ja parendusvõimalusi
Lisatud 5 strateegilist edutegurit äriprotsesside parendamiseks
Igas teises äriprotsessis leidub seni tuvastamata riske ja parendusvõimalusi, kirjutab Äripäeva Akadeemia koolitaja ja juhtimiskonsultant Helen Klettenberg.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele