Äripäeva tööstusseminaride sari jätkub 2. juunil Tööstuse klubi üritusega, kus AS Leibur juhtkond jagab kogemusi, kuidas valmis Eesti parimaks toiduaineks valitud Saib.
Miks kestab pealtnäha tavapärase pagaritoote arendamine kolma aastat? Kuidas turustada erilist toodet ja kas äriliselt edukas pagaritoode sõltubki ainult heast turundusest või ka tootearendusest? Nendele küsimustele on lubanud Tööstuse klubis vastuseid anda Leiburi juhatuse esimees Asso Lankots ja tootearendusuht Tiina Rühka.
Rühka räägib tänavu Eesti parimaks toiduaineks valitud Saibi näitel toote füüsilisest arendamisest, innovatsiooni suundadest pagaritööstuses ja koostööst teadusasutustega. Asso Lankots jagab seejärel kogemusi tootearednusprotsessi kommertspoolest: kuidas teha toode kättesaadavaks, tarbija ja B2B kommunikatsioonist, uue toote hinnastamisest ja tootearendusüksuste juhtimisest Leiburis.
Tööstuse klubi teises ettekandes tutvustab konsultatsioonifirma Innopolis Konsultatsioonid võimalusi, kuidas tootearendust rahastada.
Klubi päevakava:
9.00-10.30 "Kuidas luua konkurentsitihedal turul tarbijatele meeldiv toode: Leiburi tootearendus Eesti parima toiduaine Saib näitel", Leiburi juhatuse esimees Asso Lankots ja tootearendusjuht Tiina Rühka.10.30-11-00 "Tootearendustoetuse taotlemine", Innopolis Konsultatsioonid juhatuse liige Riivo Anton.
Äripäeva Tööstuse klubi toimub 2. juunil kell 9.00-11.00 kauni vaatega Toompeale Restoran Travel Kaminasaalis (Toompuiestee 37, Tallinn). Osalustasu on 49 eurot + km. Regsitreeruda saab
siit.
Äripäeva Tööstuse klubi on tööstusvaldkonna töötajatele mõeldud hommikukohvi vormis seminar, kus tuntud tööstusettevõtete juhid jagavad tööstussektori parimaid kogemusi.
Seotud lood
Tänavu aprillis võttis Leibur kasutusele puhasruumi tehnoloogia, mida ettevõtte juhatuse esimehe Asso Lankotsi ütlusel arendati tööstusspionaaži kartuses vaikselt üldsust teavitamata.
Aprillis toimus Äripäeva tootmisettevõtete sarja avaseminar „Kuidas rahastada tööstuse arengut”, kus keskenduti rahaleidmisele tööstuse arendamiseks.
Leiburi juhatuse esimees Asso Lankots ütleb intervjuus veebisaidile Best Marketing, et peale euro saabumist ei saanud tarbijad aru, mis on soodne ja tootjad ei osanud seada uusi hinnapunkte. Üks kroon hinnamuutust oli olnud tajutav, aga 5 eurosendi võrra soodsam hind ei andnud üldse tunda. "Enam ei olegi mõtet teha väikseid allahindlusi. Euro pakkus hea võimaluse loobuda mõttetutest allahindlustest."
Eesti kapitalil põhinev logistikaettevõte Via Express omab transporditeenuse osutamises enam kui 10-aastast kogemust. Ettevõte garanteerib klientidele täpsed tarneajad ning kauba kahjustamata kohalejõudmise. Nii tava- kui ka režiimikaupu vedavale Via Expressile on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.