Saku Õlletehase emafirma Carlsberg Grupp saavutas 2024. aastal keerulisest väliskeskonnast hoolimata korralikud majandustulemused. Müügikäive kerkis 10 miljardi ja tegevuskasvum 1,5 miljardi euroni.
Saku Õlletehase juht Jaan Härms. Foto: Andras Kralla
„Möödunud aastasse langes mitmeid sündmusi, mis kujundavad Carlsbergi tulevikku. Käivitasime uuendatud strateegia Accelerate SAIL ja alustasime selle elluviimisega, omandasime karastusjookide tootja ja edasimüüja Britvic, ostsime välja senise partneri Indias ja Nepalis ning laiendasime partnerlust PepsiCo'ga Kasahstanis ja Kõrgõzstanis," kommenteeris Carlsberg Grupi tegevjuht Jacob Aarup-Andersen. „Need on kõik märgilised sammud, mis on suunatud meie pikaajalise jätkusuutliku kasvu ja edu tagamisse.“
Saku Õlletehase ekspordijuhi Margus Masingu sõnul valitseb maailma õlleturul karm konkurents ja Eesti toodang jääb hinnavõistlustes teiste riikide tootjatele pigem alla.
Carlsberg Grupi tulu kasvas käesoleva aasta kolmandas kvartalis 1,3 protsenti, ulatudes 20,5 miljardi Taani krooni ehk 2,75 miljardi euroni, teatas kontsern.
Eesti joogitööstusi ootab ees raske aasta, usuvad edukamad joogitootjad. Maksutõusud peletavad ostjad Lätti ning Eesti kaotab miljoneid maksutulu, ennustavad tööstusjuhid.