• 21.01.25, 13:23

Florida iduettevõtja ja tippteadlane arendab Eestis isejuhtivaid sõidukeid

Tehnikaülikooli autonoomsete sõidukite teadusgrupiga liitub USA-st dr. Rahul Razdan, kelle fookuses on isejuhtivate sõidukite ohutus. Razdani meelitas siia võimalus teha tipptasemel teadustööd ning ainulaadne e-residentsuse programm, mis lubab tal oma ettevõtteid Eestis juhtida Floridast.
Rahul Razdan on ühteaaegu nii teadlane kui ka ettevõtja.
  • Rahul Razdan on ühteaaegu nii teadlane kui ka ettevõtja. Foto: TalTech
Külalisprofessorina panustab Rahul Razdan mehaanika ja tööstustehnika instituudi autonoomsete sõidukite uurimisgrupi teadustöösse, rahvusvahelise võrgustiku kasvatamisse, doktorantide juhendamisse ja projektide koostamisse. Tema peamine fookus on just transatlantilise koostöö suurendamisse.

Seotud lood

Uudised
  • 07.02.19, 10:23
TalTech esitleb Brüsselis tööstuse esindajatele Iseautot
Tallinna Tehnikaülikool (TalTech) esitleb täna Brüsselis Eesti esinduses Euroopa Komisjoni ja Parlamendi liikmetele ning tööstuse esindajatele TalTechi Iseautot, tutvustab targa linna projekti ning kutsub arutlema autonoomsete sõidukite tuleviku üle.
Uudised
  • 02.06.23, 11:37
TalTechi tudengid testivad 5G võrku
Tallinna Tehnikaülikoolis käivitatakse sel aastal mitmed 5G akadeemilised testvõrgud, mis pakuvad esmakordselt võimaluse arendada ja katsetada uusi asjade interneti lahendusi nii teadus- kui õppetöös. Võrreldes kommertsvõrguga on testvõrkudes arendatud rohkem uusi võimalusi, nendes saab teha katsetusi ning uurimistööd nii võrkude, teenuste platvormide kui lõppkasutaja tasandil.
Uudised
  • 19.08.24, 08:30
Tartu Ülikool sai 8 miljonit eurot isejuhtiva rasketehnika ohutuse arendamiseks
Tartu Ülikooli juhtimisel asub rahvusvaheline teadlaste ja ettevõtjate töörühm arendama tehisarupõhiseid lahendusi, mis võimaldavad isejuhtivatel raskesõidukitel keerulistes oludes ohutult ja töökindlalt toime tulla. Euroopa Komisjon toetab nelja-aastast projekti 8 miljoni euroga.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele