Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
A Le Coqi müük kerkis kolmandiku võrra
A Le Coq müüs tänavusel jaaniajal 33% enam jooke kui eelmisel aastal.
Ettevõtte juhi Tarmo Noop ütles, et jaanimüügiks loevad nad jaanipäeva nädala ja sellele eelnenud nädala müüki, kuna pühade tõttu jaotatakse kaup poodidesse laiali kahe nädala jooksul. Tänavuse kahe nädalaga müüs ettevõte 6,85 miljonit liitrit. Eelmisel aastal müüdi sama ajaga 5,1 miljonit liitrit. „Kasv oli seega 33%, millega oleme väga rahul,” nentis Noop.
Ettevõtte kolm eenimmüüdud jooki olid kahel jaaninädalal Premium õlu – 1,17 miljonit liitrit, Aleksander õlu – 0,68 miljonit liitrit ja klassikaline kali 0,26 miljonit liitrit.
Kolmes suuremas jaeketis müüdi jaaninädalal ligikaudu 400 tonni lihatööstuste toodangut, mis on veoautode peale jaotades kuni 17 rekka täit. Joogitööstuste kaubast läks müügiks üle miljoni liitri õlu.
Saku Õlletehases kasvas tänavu juunis kõikide toodete mahuline müük 31% võrreldes eelmise aasta juuniga. Õlletehase juhatuse esimehe Veli Pekka Tennilä kinnitusel olid jaanipäevaks planeeritud müügimahud juba ületatud.
27.-29. novembrini 2024 toimuvad Duroc Machine Tool Riia esinduses avatud uste päevad, kus tutvustatakse uusimaid seadmeid, tööriistu ja lahendusi ning arutletakse vabas õhkkonnas tehnoloogia oleviku ja tuleviku üle. Oodatud on nii vana head kliendid kui ka uued huvilised.