Kolmes suuremas jaeketis müüdi jaaninädalal ligikaudu 400 tonni lihatööstuste toodangut, mis on veoautode peale jaotades kuni 17 rekka täit. Joogitööstuste kaubast läks müügiks üle miljoni liitri õlu.
Jaeketid Maxima, Rimi ja Selver on teatanud oma jaaninädala müüginumbrid, millest selgub, et liha müüdi nädalaga vähemalt 389 tonni ja õlu 1 180 000 liitrit.
Nädalaga suutis toiduainetetööstuse toodangut enim müüa ilmselt Maxima jaekett. Kui lihatooteid osteti nagu mullugi üle 200 tonni, siis õllemüük kasvas rohkete sooduspakkumiste toel enam kui kolmandiku võrra. Enim müüdi Alexsanderi õlut – ostja leidis 330 000 purki. Õllemüügi tõus oli Maxima ketis eelmise aasta jaaninädalaga võrreldes 50%. Maxima avalike suhete juhi Erkki Erilaidi sõnul tuleb aga arvestada, et aastaga on kasvanud ka Maxima poepind 10-12%, mistõttu kogu tarbimise kasv, arvestades vaid vanu kauplusi, oli pisut üle kolmandiku, räägib Erilaid.
Rimi kauplustes müüdi jaaninädalal 655 708 pudelit ja purki õlu. Ümardatuna on see Rimi kommunikatsioonispetsialisti Katrin Batsi väitel 300 000 liitrit. Lihatoodete müügi kohta Rimi täpseid andmeid tuua ei oska, kuna Rimides ja Säästumarketites müüakse osa liha tükitootena ja osa kilodena. Näitena toob ta aga, et šašlõkki müüdi 7,5 tonni. Populaarne oli ka sea kaelakarbonaad, mida müüdi kokku 19,5 tonni. Säästumarketid müüsid 22 tonni sea abaliha. „Need tulemused annavad põhjust kinnitada, et kodus liha marineerimine on muutumas järjest populaarsemaks. Seda näitavad ka marinaadisegude kasvavad müüginumbrid,” kinnitab Bats.
Selverite jaaninädala müügikasv jäi mullusega võrreldes pisut alla 5%. Erinevat liha ja šašlõkke osteti üle 110 tonni, grillvorste ja toorvorste 30 tonni. Õlut müüdi 400 000 liitrit ja viina pea 20 000 liitrit, kordades kasvas ka mittealkohoolsete jookide läbimüük.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
A Le Coq müüs tänavusel jaaniajal 33% enam jooke kui eelmisel aastal.
Saku Õlletehases kasvas tänavu juunis kõikide toodete mahuline müük 31% võrreldes eelmise aasta juuniga. Õlletehase juhatuse esimehe Veli Pekka Tennilä kinnitusel olid jaanipäevaks planeeritud müügimahud juba ületatud.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.