Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
A. Le Coq kasvatas müüki
Joogitootja A. Le Coq müügimaht kasvas esimesel poolaastal mullusega võrreldes 14% jõudes 69 miljoni liitrini.
Esimese poolaasta müügikasvu tagasid õlu (+9%, 29,6 mln liitrit) ja vesi (24%, 4 mln l). “Esimese poolaasta müügikasv Eestis on 11%, mis on ületanud meie prognoosid kahekordselt,” lausus Noop. Ta on enim rahul veekategooria kasvuga, mille müük kasvas 24%, jõudes 4 miljoni liitrini.
Eduka müügitõusu tegi ka õllede kategooria. “Jaaniperioodi õllemüük kasvas võrreldes eelmise aastaga tervelt 33%, mis näitab selgelt, et inimesed on tarbimislainel,” lisas Noop.
Kasvanud on ka eksport, mille tõus oli 37%, jõudes 10,5 miljoni liitrini. Peamiseks ekspordituruks oli Taani. Põhiliselt eksporditi sinna siidrit ja gini.
Eesti toidu- ja joogitootjate müügitulemused on selle aasta esimese viie kuuga märgatavalt paremad kui mullu, ulatudes 455,03 miljoni euroni võrreldes aastataguse 416,85 miljoni euroga.
27.-29. novembrini 2024 toimuvad Duroc Machine Tool Riia esinduses avatud uste päevad, kus tutvustatakse uusimaid seadmeid, tööriistu ja lahendusi ning arutletakse vabas õhkkonnas tehnoloogia oleviku ja tuleviku üle. Oodatud on nii vana head kliendid kui ka uued huvilised.