Skeletoni tehnoloogia jõudis IndyCar võidusõidusarja
Põhja-Ameerika võidusõidusarja IndyCar masinate uues hübriidsüsteemis võeti kasutusele Skeleton Technologiesi superkondensaatorid, mis salvestavad pidurdusenergiat ja võimaldavad mootorit ilma kõrvalise abita käivitada.
Pildil vasakult: SKT inseneeriajuht Ardo Kõiv, HRC tehnikadirektor Pierre Descamps, HRC peainsener Gerardo Espeso Cano, HRC vaneminsener Michael Schickling, SKT äriarendusjuht David Arsenault, SKT vanemprojektijuht Raoul Fernandes. Foto: Skeleton Technologies
Sellega on IndyCar võidusõidusari jõiudnud uude ajajärku, teatab ettevõtte. Eesti ettevõtte toodetud energiasalvestuslahendus annab juhi käsutusse 60 lisahobujõudu. Hübriidsüsteem tegi eduka debüüdi 7. juulil 2024 Ohios peetud etapil.
Skeleton Technologies‘i äriarendust hakkab juhtima Kanada energiasalvestite ekspert David Arsenault, kellest saab ka Skeletoni esindaja Põhja-Ameerikas.
Skeletoni investeering Eestisse vesinikutehnoloogia arenduskeskusesse ulatub 33,7 miljoni euroni, Euroopa Komisjoni loal antav riigiabi on 18 miljonit.
Energiasalvestite arendaja ja tootja Skeleton Technologies’i kommertsjuhina asub tööle endine Shelli asepresident, pikaajalise energeetikasektori kogemusega Grisha Sauerberg.