Glamox AS majandusaasta aruandes selgub, et ettevõte kasvatas 2021. aastal oma käivet ja kasumit. Ettevõtte ärikasum kasvas 36% ligi 16 miljoni euroni.
AS Glamox juhatuse liige Virve Jõgeva Foto: Raul Mee
Äripäeva Infopanka laekunud Glamox AS-i majandusaasta aruandest selgub, et ettevõtte müügitulu kasvas 2021. aastal 50% pea 75 miljoni euroni. Ettevõtte ärikasum kerkis 36% ligi 16 miljoni euroni ja puhaskasum 56% enam kui 14 miljoni euroni.
Kui me sellest kriisist välja tuleme, on olukord ettevõtetes väga palju muutunud, hoiatas valgustitootja Glamox juht Virve Jõgeva hiljuti Äripäeva raadio saates "Mobiilne juhtimine", mis võttis fookusesse töö inimestega.
Enne läbirääkimisi tuleks koostada läbirääkimiste kava ehk negotiation script, mis aitab olulisi punkte meeles pidada ja parima lõpptulemuseni jõuda, soovitab Glamox SPL divisjoni hankejuht Hannes Laaser.
Kodukontor ei tähenda, et olulised tööasjad on küll tehtud, kuid samal ajal lesime diivanil, arvuti süles, võileib ja veiniklaas käes, rõhutas valgustite tootja Glamox juht Virve Jõgeva mullu ostujuhtimise aastakonverentsil.
Kevaditi aktiviseerub töö ehitus- ja energiasektoris mis suurendab nõudlust erinevate tõstukite järele. Uute ja kasutatud tõstukite müügi ning hooldusega tegeleva ettevõtte Liftest OÜ tegevjuht Marek Lemsalu nendib, et nende hooaeg on hoogsalt alanud ja jätkuvalt esindab ettevõte Eestis kolme maailma tipptootja kaubamärke Ommelift, Socage ja JLG.