SUUR LUGU | Glamoxi kogemus: kuidas juhtida (ostu)tööd kodukontoris?
Kodukontor ei tähenda, et olulised tööasjad on küll tehtud, kuid samal ajal lesime diivanil, arvuti süles, võileib ja veiniklaas käes, rõhutas valgustite tootja Glamox juht Virve Jõgeva mullu ostujuhtimise aastakonverentsil.
Keerulisel koroonaajal on ettevõtete ostu- ja hankejuhid need, kel on tulnud tagada komponentide saadavus, et tehase töötajad saaksid oma tööd. Fotol valgusteid tootva tehase Glamox tootmine. Foto: Andras Kralla
Virve Jõgeva lisas ettekandes, et kodukontoris töötamiseks tuleb juhil ja töötajal sõlmida konkreetsed kokkulepped.
Kui me sellest kriisist välja tuleme, on olukord ettevõtetes väga palju muutunud, hoiatas valgustitootja Glamox juht Virve Jõgeva hiljuti Äripäeva raadio saates "Mobiilne juhtimine", mis võttis fookusesse töö inimestega.
Norra valgustitootjal Glamox oli Eestis eelmine aasta 53,5 miljoni eurose müügitulu juures kadestusväärne rentaablus. Kuigi koroonaviiruse puhang on avaldanud mõju ka neile, võib see ettevõttele avada ootamatuid võimalusi.
Eilsel konverentsil Tööstuse Äriplaan 2020 jäi kõlama, et töösturil tasub jälgida seda, kas klient ise oskab oma äri muutuvate oludega kohaldada, ja mitte karta vajadusel talle ka nõu anda.
Enne läbirääkimisi tuleks koostada läbirääkimiste kava ehk negotiation script, mis aitab olulisi punkte meeles pidada ja parima lõpptulemuseni jõuda, soovitab Glamox SPL divisjoni hankejuht Hannes Laaser.