17.-18. märtsil 2022 toimuva konverents-minimessi "Tark Tööstus 2022: Uus tase" peaesineja on rõivatööstuse Hugo Bossi endine Türgi tehase juht Joachim Hensch.
- Josch Hensch esineb 17. märtsi hommikul konverents-minimessil "Tark Tööstus 2022". Foto: Gabriele Hepp / HEPP-FOTOGRAFIE
Aastatel 2015-2020 Hugo Bossi Izmiri tehast juhtinud Joachim Henschil on põhjalikud ja terviklikud teadmised rõivatootmisest, tehnoloogiast ja innovatsioonist. Ta alustas rätsepana ja liikus seejärel juba valmisrõivaste ärisse ning on ühtlasi töötanud erinevatel ametikohtadel tootearenduses ja tootmises. 2015. aastal sai Henschist 3800 töötajaga Hugo Bossi Izmiri tehase tegevdirektor. Oma ametiajal viis ta tehases läbi mitmeid muutusi.
Hensch ütleb enda kohta, et praegu on tema peamine missioon muuta tööstusettevõtted erinevate Tööstus 4.0 meetodite abil paindlikeks ja vastuvõtlikeks tarkadeks tehasteks, et ettevõtted tuleksid paremini toime volatiilse, nõudliku ja kannatamatu turuolukorraga. Oma lähenemisega asetub Hensch rõivatööstuse innovatsiooni eesliinile, mida toetab ka tema Izmiri tehase juhtimise ja ümberkujundamise kogemus. Tegemist on juhiga, kes muutis Hugo Bossi Izmiri tehase targaks tehaseks.
Ta usub agiilsesse, SCRUM-il põhinevasse projekti elluviimisesse ja horisontaalsesse juhtimisse, mis aitab paremini toime tulla tänapäeva äritempoga. 2020. aastal asutas Hensch ka oma konsultatsioonifirma, et aidata tootjatel ja idufirmadel liikuda kaasaegse tootmise ja mõtteviiside poole. Joachim Hensch on abielus, tal on kaks last ja ta elab Saksamaal, Stuttgartis.
Tule kuulama!
Joachim Hensch esineb
17.-18. märtsil Kultuurikatlas toimuva konverents-minimessil "
Tark Tööstus 2022: Uus tase". Soodushinnaga pileteid saab soetada
SIIT.
NB! Kui ettevõte soovib osalema tulla suurema meeskonnaga, küsi eripakkumist otse programmijuhilt:
Harro Puusild, [email protected].
Seotud lood
Varem tavapärase konverentsina toimunud "Tark Tööstus" saab uue hingamise ja toimub konverents-minimessina 17.-18. märtsil 2022 Tallinnas, Kultuurikatlas.
Saksamaa moemaja Hugo Boss loob Türgi vabrikusse 1000 uut töökohta ja hakkab lähtuma põhimõttest, et rõivad toodetakse lähedal sellele kohale, kus neid müüa tahetakse.