Kalatootja PRFoodsi neljanda kvartali müük tuli mullusega võrreldes pea kolmandiku võrra kehvem, sest koroonaviirusest tingitud piirangud ei võimaldanud paljudesse kohtadesse tooteid viia.
- PRFoodsi juht Indrek Kasela nägi viimases kvartalis, kuidas drastilised meetmed koroonaviirusega võitlemiseks mõjutasid selgelt ka börsifirma müüginumbreid. Foto: Liis Treimann
PRFoods teatas, et nende majandusaasta neljanda kvartali (ettevõtte majandusaasta ei ühti kalendriaastaga, vaid algab 1. juulil ja lõpeb 30. juunil – toim) ehk aprilli, mai ja juuni auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 15,11 miljonit eurot. See oli eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 29,5 protsenti väiksem.
Seotud lood
Kiiresti muutuvad ajad nõuavad valmisolekut kiireteks arenguteks ka ettevõtetes ning töötajate oskustes. Pidev areng ja enesetäiendus pole tänases maailmas erand, vaid argipäev. Selle eest, et püsida järjel keevitamismaailmas toimuvaga, kannab Eestis hoolt Weldman.