• ST
  • 02.05.18, 18:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

6 moodust tööstuse võimekuse mõjuvõimu suurendamiseks

Oleme jõudnud ajastusse, kus digitaalne võimekus määrab selle, kui edukas te olete, kirjutab Columbus Eesti oma blogis.
Tootjad on tänapäeval huvitatud integreeritud digitaalsetest ja füüsilistest süsteemidest, paremast nähtavusest, kõrgemast tõhususest, enamast paindlikkusest ja kulude vähenemisest.
  • Tootjad on tänapäeval huvitatud integreeritud digitaalsetest ja füüsilistest süsteemidest, paremast nähtavusest, kõrgemast tõhususest, enamast paindlikkusest ja kulude vähenemisest. Foto: Columbus Eesti
Varem käsitleti tootmises tootlikkuse optimeerimiseks tehtavaid jõupingutusi ja klientide rahulolu kasvatamist kui eraldi jõupingutusi. Tänapäeval muudab füüsiliste ja digitaalsete arengute lähenemine selliseid eeldusi, selgub ettevõtte blogist.
Tootjad on tänapäeval huvitatud integreeritud digitaalsetest ja füüsilistest süsteemidest, paremast nähtavusest, kõrgemast tõhususest, enamast paindlikkusest ja kulude vähenemisest. Nad peavad ühendama seadmed ja tehased, et parandada oma tegevuste iga aspekti.
Kuid see on lihtsalt algus. Digitaliseerimine muudab sisuliselt seda, kuidas tootjad teevad äri, võimaldades kliendikeskset lähenemist ja optimeerides samal ajal toiminguid. Näiteks kasutavad toidutootjad üha enam tehnoloogiat, et vähendada toiduainete tootmise keerukust, riski ja ebakindlust. Digitaalselt mõjuvõimsad tootjad suhtlevad klientidega toote elutsükli jooksul alates disainist kuni kohapealse teeninduse pakkumiseni. Nad müüvad väärtust lisavaid teenuseid, et täiendada toote tulu, alustada uusi müügivooge ja tugevdada suhteid tarbijatega. Ja nad võivad olla revolutsioonilised taoliste diferentseeritud teenuste pakkumisega, kasutades näiteks liitreaalsuse tehnoloogiat (AR), et panna kokku valdkonna tehniku ja peakorteri professionaali nägemused.
Võimalused tootmistegevuste digitaliseerimiseks ja oma ettevõtte muutmiseks ei ole kunagi olnud nõnda laialdased nagu praegu.
Mitte ainult üks, vaid kuus võimalust tõsta tootjate digitaalset võimekust
Microsoft on alati ette kujutanud tööstuse digitaliseerimist. Loodud lahendused pakuvad ühtset meetodit kõikide töökohtade jaoks. Meie tehnoloogia võimaldab ümberkujundamist kuuel viisil:
1. Tarneahela optimeerimine
Ülemaailmse tarneahela andmete kogumise, integreerimise ja visualiseerimise kaudu saavad tootjad parema ülevaate oma tegevuse üle. Näiteks avastas üks maailma suurimaid tööstusautomaatika ettevõtteid, et automatiseerides naftasaaduste tarneahelas olevate kaugpaigaldiste andmete kogumist ja analüüsi, tugevdasid nad oma agressiivset kasumit, pakkudes turule kiiremat aega. Tarneahela andmete parem kättesaadavus on eelduseks paremale koostööle tootmise, tarnimise, pakkuja ja müügi vahel.
2. Kõigi aspektide ja funktsioonide haldamine
Koos konsolideeritud vaatega, mis ühendab toimingute ülevaatuse ja pakub reaalajas jälgimist, saavad tootjad institutsionaliseerida tõhususe kasvu ja kasutada seotud seadmeid jälgimiseks ja probleemide eemalt lahendamiseks. Üks tööstusrobotite parimatest tootjatest lubas selle meetodi kasutamist ööpäevaringselt koos pideva tööajaga. Täiendavad teadmised tootmis- ja kliendikasutusest võimaldavad lisaks tootjatel anda väärtuslikke teenuseid koos pideva jälgimise ja ennetava toe pakkumisega.
3. Tulevikukindlus läbi ennustava analüüsi
Selleks, et pakkuda kohandatud ja kontekstuaalset kaasamist kõikide kanalite kaudu, peavad tootjad pakkuma klientidele suuremat nähtavust ja tõstma usaldusväärsust kiirete ja mugavate vastuste abil. See kaasamismeetod põhineb ennustavate analüüside koondamisel, suutlikkusel pakkuda kõige väärtuslikumaid teenuseid mastaabis ja juhitud või iseseisvat teenust, mis on vastav kliendi soovidele. Teenuse kaudu müügiga seotud platvormi kasutuselevõtuga lahendas juhtiv kodumaine tehnoloogiatootja potentsiaalsed probleemid kaugelt varem kui kliendid oleksid kunagi mõju tundnud. Kusjuures diferentseeritud teenused põhinesid peamiselt konkreetse kliendi kasutus- ja ostuajalool.
4. Teeninduskeskustest erakordse kogemuse loomine  
Tänu IoT andurite, nüüdisaegsete mobiilseadmete ja pilvepõhise statistika koondamise üha madalamale hinnale saavad tootjad parandada teenindusstandardit ja marginaale kaugjuhitava jälgimise ja ennetava hoolduse kaudu, mis täiendavad kahju/taastamisabi. Täiendavate arukalt koordineerivate tehnikute abil, kes varustatud mobiilseadmete ja digitaalsete tööriistadega saavad ettevõtted kasutada praegust oskusteavet ja vähendada kalleid töövõtte. Juhtiv rehvide pakkuja ja tootmisettevõte avastasid, et kliendistatistika, tehnikute olemasolu ja laovarude haldus kombineerituna mobiilisõbralikus süsteemis võib lisaks teeninduse tõhustamisele pakkuda ka sujuvat kogemust tarbijatele.
5. Andmekeskne lähenemine integreeritud protsessidele
Tootjate jaoks on erakordne võimalus innovatsiooni jätkata, uurides ja õppides oma äri väga sügavalt tundma, alates klientide käitumisest, lõpetades hankimise ja tootmisega. IoT-toega komponentide, varade ja kaupadega saavad tootjad kasu ülevaadetest, mis nõudsid innovatsiooni. Seotud kaupade ja seadmete statistika võib anda arendajatele, inseneridele ja tehnikutele võimaluse teha koostööd. Näiteks võivad meeskonnad saada teada halvasti projekteeritud või rikkis osadest, kohandada toote kasutamist ja parandada tulevikus toote disaini, samas viib juhtiv andme- ja kommunikatsioonitehnoloogiaettevõte läbi kaugjälgimise, vähendades andmekeskse lähenemisega aega, mis kulunuks innovatsioonitsüklile.
6. Mõjukad töötajad = mõjukas äri
Kui organisatsioon saab pakkuda klientide varade ja töökorralduste dokumentide 360-kraadiseid ülevaateid, on tehnikud volitatud konkreetsete teadmiste abil mõjutama nende ees olevat protsessi, aga ka teisi samalaadseid ja väljakutsuvaid teeninduskohustusi. See käib käsikäes, võimaldades teenindusspetsialistidel pakkuda kohest tagasisidet, kasutades masinõpet, et leida ja jälgida võrreldavaid juhtumeid edukaks tõrkeotsinguks ja külastuse või hindamise planeerimiseks. Juhtiv autotootja soovis vähendada kulusid ja säästa raha, ühendades oma klienditoe ja tarbija kaasamise, samal ajal andes töötajatele uusimad tööriistad kliendi arvamuse mõistmiseks. Selle saavutamiseks rakendas ta süsteemi, mis seob tootmise ja projektijuhtimise nende CRM-süsteemiga, et pakkuda oma klientidele kohandatud teenust ja soovitusi.
Lae alla e-raamat: Dynamics 365 tootmisettevõtetele
Kuidas Microsoft Dynamics 365 aitab tootmisettevõtetel digitaliseerimise revolutsiooniga sammu pidada, saate lugeda meie e-raamatust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.05.18, 12:10
Kliendikogemus - tootmise X-faktor?
Lugege, kuidas tootjad tähtsustavad kliendikogemust kui peamist kaubamärgi eristumise tegurit. Tootmine ei keerle enam ainult seisuaja lühendamise ja efektiivsete protsesside ümber. Nüüd on oluliseks saanud eristuva ja ainulaadse kliendikogemuse (CX) loomine, kirjutab Columbus Eesti blogis.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.24, 12:52
20+ aastat kogemusi: Aindpro Automation toob tootmistööstusesse innovatsiooni

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele