Fazer Eesti müügidirektori Vladimir Sapožnini sõnul hakkavad pagaritoodete hinnad lähiajal jõudsalt kerkima. Selle põhjuseks on nii ettevõtete investeeringud, tooraine hinnatõus kui ka tarbijate muutuvad ootused.
- Fazer Eesti müügidirektori Vladimir Sapožnini sõnul ootab pagaritooteid hinnatõus. Foto: Meelis Tamm, Fazer Eesti juht
Vladimir Sapožnin ütles Fazeri pressiteates, et sai ei ole enam lihtne viil, mille peaks kätte saama 30 eurosendi eest ja aina enam ootab ka turg suurema lisandväärtusega tooteid.
„Pagaritoodete hinnad hakkavad lähiajal jõudsalt kerkima ja seda mitte ainult tootjate investeeringute ning tooraine hinnatõusu tõttu, vaid ka seetõttu, et tarbija ootused pagaritoodete maitse ja tervislikkuse osas kasvavad,“ rääkis Sapožnin.
Fazer Eesti viimase aja suurim investeering Eestis on seotud pagarikodade avamisega, millesse ettevõte plaanib ka edaspidi investeerida.
Fazer Grupp on 1891. aastal loodud pereettevõte, mille tooteportfellis maiustused, pagari- ja kondiitritooted ja valmistoidud. Ettevõte on esindatud kaheksas riigis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.