• 29.03.16, 10:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rohelised kemplevad saetöösturitega kuusikute pärast

Keskkonnaministeeriumi plaan langetada kuusikute minimaalset raievanust on harja punaseks ajanud rohelistel, kes näevad selles saetööstuste lobitööd, et raiemahu kasvuga langetada toorme hinda ja suurendada oma kasumeid.
Eesti metsa- ja puidutööstuse liidu ja ASi Woodwell juhi Tiit Nilsoni arvates ei peaks looduskaitsjad vaidlema raievanuse pärast, vaid võitlema metsa kiirema uuendamise eest.
  • Eesti metsa- ja puidutööstuse liidu ja ASi Woodwell juhi Tiit Nilsoni arvates ei peaks looduskaitsjad vaidlema raievanuse pärast, vaid võitlema metsa kiirema uuendamise eest. Foto: Väinu Rozental
Metsatööstuste sõnul pole plaani eesmärk suurendada raiemahtu, vaid saada rohkem kvaliteetset toorainet.
Praegu on küpsete kuusikute minimaalne raievanus 80 aastat, seda tahetakse olenevalt kasvutingimustest alandada 10–20 aasta võrra.
Rohelise mõtteviisiga inimeste sõnul tahetakse metsaseadust leevendada selleks, et oleks võimalik rohkem okaspuud raiuda. Nende arvates on muudatuste taga saetöösturite lobi. Töösturid olevat huvitatud, et mida rohkem saepalki toormeturul pakutakse, seda madalam toorme hind on.
Pikemalt loe Äripäevast
Autor: Äripäev.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele