Atria Eesti ASi Vastse-Kuuste kaubamärgi all aprillis turule toodud kaks nostalgiatoodet Doktorivorst ja Juustuvorst, mis on valmistatud kunagise retsepti järgi, on osutunud väga edukaks.
Aprillis hakkasid kauplused tooteid võtma sortimenti ning kuu viimaste nädalatega müüdi kasvavas tempos 13 tonni retrovorste, mai esimesel kahel nädalal juba 18,5 tonni. Tooted on osutunud nii populaarseks, et tõid kaasa mõningase tarneraskuse, märkis Atria Eesti ASi juhatuse esimees Olle Horm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tulevikukindel tööstus vajab hooneid, mis on nutikalt planeeritud, energiatõhusad ning lihtsalt kohandatavad vastavalt muutuvatele vajadustele. Need omadused ei taga mitte ainult efektiivset tootmist, vaid aitavad ka hoida püsikulusid kontrolli all ja tagavad hoone pikaajalise kasutatavuse.