• 26.10.11, 14:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristina Šanin: Rootsis panusta kaubamärgi tuntusele 5% käibest

Haagiseid tootva Bestneti turundusjuhi Kristina Šanini väitel jäid nad Rootsi turul seisma 5.-6. positsioonile, kuna ei panustanud oma kaubamärgi tuntusele.
Eile toimunud EASi ettevõtete koostööpäeval „Liftga tulevikku“ rääkis Šanin Bestneti kogemustest Skandinaavia turgudele eksportimisel. Rootsis suutis ettevõte kiiresti tõusta turul 5.-6. positsioonile, edasi aga jäädi toppama. „Mitte, et me poleks tahtnud, kuid me ei teadnud, mis on oluline,“ rääkis Šanin. „Tagantjärgi öeldes olime tüüpiline Eesti ettevõte ja ei panustanud oma kaubamärgi turundusse.“
Šanini ütlusel võib olla väga hea toode, aga kui sind ei teata, siis turul kõrgemale ei tõuse. Tema väitel tuleb kaubamärgi turundusse panustada ligikaudu 5% käibest.

Seotud lood

Uudised
  • 12.10.11, 15:30
Ettevõtjad jagavad kogemusi ekspordi ja tootlikkuse kasvatamisest
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) korraldab kolmanda ettevõtjate koostööpäeva „Liftiga tulevikku“, mis seekord keskendub ettevõtjate kogemustele innovatsioonis, ekspordis ja tootlikkuses.
  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 11:35
Ettevõtete territooriumid peidavad endas palju tuleohutusriske – kuidas neid maandada enne, kui käib päriselt „pauk“?
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele