Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Veskimägi: Thulema kaubamärk iseenesest ei müü
Paljas kaubamärk, millel ei ole tooteid taga, pole midagi väärt, sest märk iseensesest ei müü, kommenteeris ASi Standard juhatuse esimees Enn Veskimägi uudist, et AS Kitman ostis ära Thulema kaubamärgi.
Veskimägi kinnitusel polnud Standardil mingit huvi pankrotistunud Thulema vastu.
„Eks seal tehti viimaste aastate jooksul kõik selleks, et seda huvi mitte tekitada,“ põhjendas Veskimägi. „Sisuliselt laastati firma ära ja paremad jõud on lahkunud. Ja kindlasti pole Thulema kaubamärgil täna enam sellist väärtust, mis tal oli veel mõned aastad tagasi.“
ASi Thulema eksjuht Tarmo Prikk ütles Äripäevale, et ettevõte oleks saneerimiskavaga välja vedanud, kui uued omanikud poleks müügipersonali rohkem kui poole võrra kärpinud.
Kuna Thulema kaubamärk on inimeste seas tuntud, aitab see Kitmanil laiendada end ühiskondliku ja büroomööbli valdkonnas, põhjendas Kitmani üks omanikest Jüri Käo Thulema kaubamärgi ostu.