Jüri Käole, Enn Kunilale ja Andres Järvingule kuuluv kaubandussisustuse arendaja ning tootja AS Kitman omandas Thulema kaubamärgi.
Kitmani teatel on Thulema Eestis hästi tuntud kui juhtiv ühiskondliku ja büroomööbli kaubamärk, mis on võitnud positiivset tähelepanu ka rahvusvahelisel tasandil. Kitmani juhi Ilo Rannu sõnul toetab Thulema kaubamärk Kitmani pikaajalist strateegilist plaani laienemaks enam ühiskondliku ja büroomööbliturul.
"Thulema kaubamärk aitab tõsta meie konkurentsivõimet ja võita märksa suuremaid ning vastutusrikkamaid projekte. Samuti toetame vajadusel seniseid Thulema kliente oma soetatud mööbli täiendamisel või vahetamisel," sõnas Rannu. Plaanime Thulema kaubamärgiga tulla välja erinevate büroo- ja ühiskondliku mööbli seeriatega, lisas ta.
Kitman ekspordib oma toodangut Soome, Taani, Rootsi, Saksamaale, Prantsusmaale, Venemaale ning Lätisse. Aastas toodetud kaubandussisustust paigaldatakse üle 250 000 m².
Kitmanil on tütarettevõtted Soomes ja Lätis. Kitman kuulub täielikult Eesti kapitalile,
ettevõtte ainuomanik on valdusfirma NG Investeeringud, selle suuromanikeks on Jüri Käo, Enn Kunila ja Andres Järving. Kitman grupi käive mullu oli 142 miljonit krooni.
Seotud lood
AS Thulema pankrotihaldur Tiina Mitt müüb suulisel enampakkumisel Thulema kaubamärgi 500 000 kroonise alghinnaga, millele lisandub käibemaks.
ASi Thulema eksjuht Tarmo Prikk ütles Äripäevale, et ettevõte oleks saneerimiskavaga välja vedanud, kui uued omanikud poleks müügipersonali rohkem kui poole võrra kärpinud.
Kuna Thulema kaubamärk on inimeste seas tuntud, aitab see Kitmanil laiendada end ühiskondliku ja büroomööbli valdkonnas, põhjendas Kitmani üks omanikest Jüri Käo Thulema kaubamärgi ostu.
Paljas kaubamärk, millel ei ole tooteid taga, pole midagi väärt, sest märk iseensesest ei müü, kommenteeris ASi Standard juhatuse esimees Enn Veskimägi uudist, et AS Kitman ostis ära Thulema kaubamärgi.