Kardan, et ilma suurte investeeringuteta
põhjalikku läbilööki Eesti õlleturul ei tee, kommenteeris Karksis asuva
õlletehase turuletulekut ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noop.
„Õlletööstuses on tehnoloogia väga kallis ja seetõttu pole ka pilet turule odav,“ ütles Noop. „Arvan, et alla 200-300 miljoni krooni ei saa mitte mingisugust piletit lunastatud.“
Seni veini ja siidrit tootnud AS Karme investeeris õlletootmise taaskäivitamisse umbes 10 miljonit krooni. Karksi õlletehas tuli oma legendaarsete õlledega pärast ligi kaheksa aastast pausi taas turule tänavu suvel.
Noobi kinnitusel jääb ellu vaid see, kellel on kvaliteetne toode. „Olen alati rõhutanud, et kvaliteet on igal alal põhiline,“ lausus Noop. „Kvaliteet ei anna isegi konkurentsieelist, aga kui sul kvaliteetset toodangut ei ole, siis ei tasu üldse üritadagi.“
Noop ei soovinud vastata küsimusele, kas ta on Karksi õlut maitsnud. „Me ei kommenteeri teiste tootjate toodangut,“ põhjendas ta.
Seotud lood
Suvel taas pärast ligi kaheksa-aastast
pausi Karksis õlletootmise käivitanud AS Karme rõhub oma vanadele õllemarkidele
ning laagriõlle klassikalisele tootmistehnoloogiale.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.