Saeveskite juhid ei usu, et tänavu olukord
turul paraneb, sest saetööstuse toodangu tarbimine on jätkuvalt
langustrendis.
„Kuna suures osas on puidutöötlejate toodete lõpptarbijad ehitusega seotud valdkonnad, sõltub puidutöötlejate käekäik väga suuresti ehitustegevusest Eestis ja välisriikides,“ ütles Eesti suuruselt kolmas saeveski ASi Viiratsi Saeveski juhataja Tõnu Ehrpais. „Kahjuks ehitatakse peaaegu kõikides riikides üha vähem ja seetõttu väheneb tarbimine kindlasti veelgi. Tarbimise vähenedes on aga väga ebatõenäoline, et puidutöötlejate olukord lähiaastatel paraneb.“
Viiratsi Saeveski reageeris turu langusele eelmisel aastal sellega, et senise kolme vahetuse asemel hakkas tööle kahes vahetuses. Samasse gruppi kuuluv AS Aegviidu Puit toodab aga senise kahe vahetuse asemel vaid ühes vahetuses.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.