• 25.07.07, 17:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gazprom hõivab valmiste eel Vene välireklaami turgu

Gazprom-Media ja maailma suurtegija JCDecaux ühendavad jõud, et välireklaami operaatorite seas juhtivat kohta saada.
Gazprom pakuks ühisettevõttes administratiivse ressursi ja JCDecaux tehnoloogia, kirjutab gazeta.ru. Ettevõtmise teostumise korral liiguksid valmimisreklaami rahad läbi riigi kontrollitava ettevõtte, märgib portaal.
JCDecaux on välireklaami operaatoritest Clear Channel Outdoor järel maailmas turuosalt teine, olles esindatud ka Eestis.
Gazeta.ru teatel on võimalik ka praeguste ala turuliidrite omandamine loodava ettevõtte poolt. Valimised on Venemaal järgmisel aastal. Kogu Vene televisiooni võib sisuliselt lugeda riigi kontrolli all olevaks.

Seotud lood

Uudised
  • 24.07.07, 18:23
Gazprom lükkab arenduskulusid edasi
Homme arutab Gazpromi direktorite nõukogu leiukohtade arendamise selle aasta kulude 40 mld rublaste (18 mld krooni) kärbete täpsemaid artikleid, kirjutas Vene ajaleht Gazeta.
  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 11:35
Ettevõtete territooriumid peidavad endas palju tuleohutusriske – kuidas neid maandada enne, kui käib päriselt „pauk“?
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele