"Dio tanklaketil läks hästi ning müük ei ole seotud halbade majandustulemustega. Omanikele tehti pakkumised, millest ei saanud keelduda. Nüüd lähevad ka viimased kolm tanklat Olerexi värvide alla," sõnas Jurkin.
Jurkin ei osanud öelda, mis saab Dio kaubamärgist, mis jäi endistele omanikele.
"Võimalik, et alustame selle alt hulgimüüki või hakkame müüma hoopis autokeemiat või biokütust," lisas Jurkin.
Kütuseärimeeste hinnangul on kütuseäri väga raske, marginaalid on kokku kuivanud ning kasumi teenimine sõltub äärmisest efektiivsusest ning kulude kokkuhoiust.
"Kuldaeg, mis valitses kümme aastat tagasi, on ammu möödas," sõnas Jurkin.
Olerexi turundusjuht Antti Moppel ütles, et ostetud tanklad vastavad Olerexi standardile ja asuvad seal, kus on soov oma kohalolekut tugevdada.
"Samuti oli Dio näol tegemist hea mainega kaubamärgiga, millel oli väljakujunenud lojaalne klientuur," sõnas Moppel.
Turu kontsentreerumine jätkub, arvas Moppel ning lisas, et kindlasti ei ole jaemüüjate turuosad veel lõplikult välja kujunenud, välistada ei saa ka suuremaid ühendamisi või ülevõtmisi.