Kruuda lisas veel, et NP Confectionary praeguseid plaane ta ei tea, kuid on jälginud varasemaid lubadusi - need pole täitunud. "Ma ei tea täpselt Laima omanike rahakotti, kuid nende senine majanduskäitumine ei lase mul uskuda, et neil oleks see summa investeerida. Samas konkurentsi mõttes on nad teretulnud," sõnas Kruuda.
Joogiturule laienemist kommenteerinud A. Le Coqi juhti Tarmo Noopi hämmastas kavandatavate investeeringute suurus. "Ma tean, et Leedus ei ole ühtegi mahlatootjat müügis, Lätis on turg praktiliselt võrdselt Gutta ja Cido käes. Meie ei ole kindlasti müügis, mis paneb mind kahtlema nii suurte investeeringute vajalikkuses," sõnas Noop.
Noop lisas, et ei ole mõtet osta üles ettevõtteid, et suurendada oma turuosa 5 või 10 protsenti, need suurused saavutatakse ise.
"Samuti ei usu ma, et Laimas ja Guttas oleksid tootmisliinid nii ürgsest ajast, et need tuleks otsast lõpuni välja vahetada, ja isegi kui on, ei maksa need liinid rohkem kui tühise osa räägitavast summast," sõnas Noop.
Rimi Eesti juhi Ruth Laatre hinnangul on NP Confectionary suurinvesteeringul potentsiaali, sest Balti riikide turg on hämmastavalt väike ning et tootmine oleks efektiivne, tuleb laieneda.
"Lätlased tulevad Eestisse jõuliselt, investeerivad suurelt. Tõenäoliselt on Eestisse suuremalt turult ka lihtsam tulla," sõnas Laatre.
Laatre arvates võiks ettevõtteks, mida lätlased tootmise parandamiseks võivad himustada, olla mõni logistikafirma, mitte tootja. "Efektiivsuse loob kogu ahela omamine, tootmisest logistika ja turustamiseni," sõnas Laatre.
Praegu peab NP Confectionary AB läbirääkimisi 12 firmaga nende liitmiseks suurkontserniga.