Kraljici maatriks jagab tarnijad nelja gruppi, kus hindamise kriteeriumiks on tarnerisk ning ostumaht.
Veebiseminaaril räägime:
kuidas saaks analüüsida ettevõtte partnereid, millist ostutaktikat kasutada ühe või teise partneri puhul?;
kuidas peaks võtme- ja tavatarnijate ostustrateegia erinema või kas üldse peab?;
kuidas vähendada kulud rutiinostudele (töömaht, riskid, partnerile koostöö atraktiivsuse tõstmine)?;
milliseid mõõdikuid peaks kasutama?;
räägime ka riskidest ja märkidest, mis peaks ostuinimestele punase tulena mõjuma?.
Veebiseminar on abiks ostujuhtidele, hankejuhtidele, ostudirektoritele ning aitab valida ostustrategia teadlikult ning ette näha võimalikud läbirääkimiste/tegevuste tagajärjed.
Veebiseminari viib läbi Tallinna Majanduskooli ostutoimingute juhtimise õppeaine lektor Natalja Stepukova.
Seotud lood
Kiiresti muutuvad ajad nõuavad valmisolekut kiireteks arenguteks ka ettevõtetes ning töötajate oskustes. Pidev areng ja enesetäiendus pole tänases maailmas erand, vaid argipäev. Selle eest, et püsida järjel keevitamismaailmas toimuvaga, kannab Eestis hoolt Weldman.