Balsnack on Saudi Araabias sõlminud mitu lepingut ja pääsemas kolme poeketi valikusse
Kartulikrõpsude ja snäkkide tootja Balsnack on Saudi Araabias sõlminud mitu lepingut ja jõudmas kolme poeketti, kuid seisab seejuures silmitsi mitme konkurendiga, kelle hulgas on ka lätlaste ettevõte.
Balsnack loodab Saudi Araabiasse müüa miljon pakki kartulikrõpsu. Foto: Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus
Balsnack alustas Saudi Araabia turul koostööd rohkem kui aasta tagasi, kui leidis Gulfoodi messilt oma esimese partneri Bin Dawood Holding, mis haldab Danube poeketti. „Oleme neile müünud juba neli konteinerit Grand Chipsi kartulivahvleid ja uus tellimus läheb välja veel selle aasta detsembris,“ ütles Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar pressiteate vahendusel.
Messil oma tooteid tutvustades pead sa esiteks silma paistma, teiseks kliendile meelde jääma, rääkis snäkitootja Balsnack arendusjuht ning juhatuse liige Reigo Rusing konverentsil Industry 5.0 ettevõtte turundusnippe tutvustades.
Kui siiani on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) toetanud ettevõtete osalemist välismessidel riiklikel ühisstendidel, siis alates tänasest saavad ettevõtted lisaks taotleda riigi tuge eraldi messiboksi välja panemiseks, mis aitab ettevõtjatel osaleda just neile kõige olulisematel erialamessidel.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.