Kuusakoski selleaastasest mastaapsest keskkonnakampaaniast „Küünlaümbriste jaht“ võttis osa üle 10 000 inimese kõikidest maakondadest, kes kogusid kokku 1,2 miljonit alumiiniumist teeküünlaümbrist, mis töödeldakse ümber limonaadipudeliteks, jalgrattaraamideks või näiteks fooliumiks.
- Kokku osales keskkonnakampaanias üle 10 000 inimese, kes kogusid enam kui 1,2 miljonit küünlaümbrist. Foto: Vallo Kruuser
Osalejate arv kasvas võrreldes eelmise aastaga kaks protsenti, kogutud ümbriste arv aga vähenes 22% võrra. Eesti sai 1,2 miljoni prügiks muutunud küünlaümbrise võrra puhtamaks. Ettevõtmises osales ligi 400 kooliklassi ja lasteaiarühma Eesti eri paigust. „See oli oodatud sündmus, mis pakkus võimalusi rühmatööks ja noorte tunnustamiseks,“ ütles Kuusakoski keskkonnakampaania korraldaja Mari-Liis Vaher.
Seotud lood
ESG juhtimine on vajalik nii suurettevõtetele kui ka väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele. ESG eesmärke, strateegiaid, arengut ja raporteid küsivad partnerid, kliendid, pangad ja regulaatorid. Kuidas ESG abil oma riske ja võimalusi leida?