Saku Õlletehase emafirma Carlsberg Grupi müügikäive kasvas kolmandas kvartalis 2,4 miljardi euroni, teatas ettevõte.
- Carlsberg Grupi tegevjuht Cees 't Hart. Foto: Carlsberg Group
Saku Õlletehase emafirma Carlsberg Grupp näitas kolmandas kvartalis tugevat tulemust nii müügimahtude kui -käibe osas – kontserni orgaaniline müügimaht kasvas aastatagusega võrreldes 3,6 protsenti 34,9 miljoni hektoliitrini ning müügikäive 11,6 protsenti 17,773 miljardi Taani krooni ehk 2,4 miljardi euroni.
Seotud lood
Härms: oleme Venemaa asemele uued turud leidnud
Sõda Ukrainas ja äritegevuse lõppemine Venemaaga nõudis Saku Õlletehase juhi Jaan Härmsi sõnul paljude plaanide kiirkorras ümbertegemist, kuid nüüdseks on Vene eksport osaliselt teiste välisturgudega asendatud.
Väga heale aastale järgnes suur langus, võib kokku võtta joogitootjate kogemuse. Raskusi on praegu paljudel ettevõtetel, nendib TOPi võitja, joogitootja A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik.
Õlletootja Carlsberg Grupi kestlikkuse strateegia uuenenud eesmärk on täielik süsinikuneutraalsus ehk kestlikuks peaks muutuma kogu väärtusahel odrakasvatusest pudelite ringlussevõtuni. Eesmärgini plaanitakse jõuda aastaks 2040.
Saku Õlletehase emafirma Carlsberg Grupi majandustulemused olid aasta esimeses kvartalis tugevad – kontserni müügikäive kasvas 23,6 protsenti 14,94 miljardi Taani krooni (2,0 miljardit eurot), kogu grupi lõikes müüdud jookide maht kasvas 9,1 protsenti 25,7 miljoni hektoliitrini.
Kiiresti muutuvad ajad nõuavad valmisolekut kiireteks arenguteks ka ettevõtetes ning töötajate oskustes. Pidev areng ja enesetäiendus pole tänases maailmas erand, vaid argipäev. Selle eest, et püsida järjel keevitamismaailmas toimuvaga, kannab Eestis hoolt Weldman.