• 11.11.19, 13:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti kerisetootja ühisrahastuskampaania osutus üliedukaks ja ees ootab laienemine

Eesti kerisetootja HUUM täitis ettevõtte laiendamiseks korraldatud ühisrahastuskampaania eesmärgi rekordkiirusega, kogudes vähem kui 24 tunniga soovitud investeeringusumma. Ettevõtte sõnul ootab neid jõuline laienemine.
HUUMi looja Siim Nellis
  • HUUMi looja Siim Nellis Foto: Jassu Hertsmann
HUUM-i kampaania käivitati 7. novembril Eesti ühisrahastusplatvormil Funderbeam. Esialgu pidi kampaania kestma 30 päeva, kuid raha kogumine kulges ootamatult kiires tempos, teatas ettevõte. Miinimumeesmärgiks seatud 150 000 eurot saavutati ühe tunniga ja nädalavahetusel on juba kogutud üle 400 000 euro.
Kapital õnnestus ruttu kokku saada eelkõige tänu Eesti investoritele, aga märkimisväärse panuse andsid ka HUUM-i välismaised kliendid.
„Me usume siiralt, et saun võib olla Eesti ekspordi järgmine suur edulugu,“ märgib HUUM-i asutaja Siim Nellis. „Meil on üle maailma arvukalt toetavaid kliente, kes on aidanud HUUM-i kohta head sõna levitada, ning meil on väga suur au, et HUUM-i toodete kasutajad on näidanud meie vastu üles nii suurt investeerimishuvi.“
Ees ootab jõuline laienemine
Üliedukaks osutunud raha kaasamine lubab Tartus tegutseval ettevõttel investeerida jõuliselt laienemisse ja tuua 2020. aastal turule uued tooted.
Praegu kuuluvad HUUM-i tootevalikusse kaks kõrgtehnoloogilist elektrikerist, seinale paigaldatav juhtpult ja mobiilirakendus. Nüüd plaanib HUUM lansseerida kaks uut saunakerist ja täiendada oma mobiilirakendust uute saunajuhtimisfunktsioonidega.
Nellise kogemuse põhjal on nii koduseks kui avalikuks kasutuseks mõeldud saunad maailmas aina populaarsemad. „Saunad ei ole menukad mitte ainult spordiklubides ja spaades, vaid üha enam ka kodudes nagu me Eestiski oleme harjunud,“ kinnitab Nellis.
HUUM-i saunad on jõudnud ka väga põnevatesse kohtadesse. „Näiteks hiljuti saime tellimuse ühelt Inglise kõrgliiga jalgpalliklubilt, kes tahab oma trenniväljaku juurde ehitada HUUM-i kerisega sauna,“ räägib Nellis.
HUUM-i käive on 2019. aasta esimeses pooles kasvanud 65 protsenti – prognoositust kaks korda rohkem. Ettevõtte lõppeva aasta müügitulu ületab oodatavasti esmakordselt miljoni euro piiri. Firma peamised ekspordisihtkohad on Soome, Rootsi ja Saksamaa, kuid tellimusi on tulnud ka Mehhikost, Lõuna-Aafrikast ja Austraaliast. OÜ HUUM on asutatud 2013. aastal.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele