Saksamaa tööpuudus pöördub kasvule, kuna suured autotoojad on raskustes, kärpinud on teisedki suurfirmad.
Tootjate liidud küsivad riigilt investeeringuid ja varasemast tugevamat toetust lühendatud töönädalale, kirjutab Kauppalehti.
Saksa autotööstuse südames Baden-Württenbergis koondab üha rohkem allhankijaid töötajaid, kui autokontsernid on raskustes ja autode nõudlus kahaneb.
3000 töötajaga värvimisfirma Eisenmann on üks nimekas allhankija, mille aastakäive ulatus 723 miljoni euroni, peab tegevuse lõpetama. Euronewsi teatel on ettevõttel aga juba mitu ostjat ukse taga
Metalli ja elektroonikatööstuse töötajaid esindav IG Metall annab teada, et Baden-Württembergis teeb iga teine nende valdkonna ettevõte kärpeid.
Seotud lood
Kiiresti muutuvad ajad nõuavad valmisolekut kiireteks arenguteks ka ettevõtetes ning töötajate oskustes. Pidev areng ja enesetäiendus pole tänases maailmas erand, vaid argipäev. Selle eest, et püsida järjel keevitamismaailmas toimuvaga, kannab Eestis hoolt Weldman.