Tallinna, Tartu ja Viini kontorites toimetav eestlaste asutatud idufirma Sixfold on loonud platvormi, mis teeb kaubavood suurtootjatele ja nende klientidele nähtavaks ning annab kaupade tarneajad mõlemale ette teada.
Viimaste nädalate jooksul on Sixfoldi platvormi võtnud kasutusele Euroopa juhtiv suhkrutootja Südzucker, ehituspoodidest tuntud kaubamärk Saint-Gobain Isover ja rahvusvaheline paberitootja Weig.
“Sixfoldi loodud platvorm on maailma suurtootjate poolt väga hästi vastu võetud, mis omakorda näitab logistikatööstuse suurt huvi tarneaehala digitaliseerimiseks. Meil on väga hea meel, et rahvusvaheliselt tuntud ettevõtted valivad Sixfoldi oma koostööpartneriks, et saaksime neile pakkuda nähtavust kaubavedudele ja olla abiks tarneinfo edastamisel, mis annab olulise strateegilise eelise tänases äärmiselt konkurentsitihedas maailmas," selgitab Sixfoldi üks asutaja Märt Kelder.
Isoveri transpordivaldkonna juhi Ralf Klobesi sõnul on nad teinud olulise arenguhüppe klienditeeninduse parandamiseks. “Sixfold annab võimaluse teavitada kliente proaktiivselt viivitustest saadetiste transpordil, mis omakorda aitab vähendada kulusid ja tõsta klientide rahulolu,” kirjeldas ta.
Sixfoldi jaoks on oluline turg Euroopa ning peamiselt tegutsetakse suurtes tööstusriikides, kus on kõige rohkem teenusest huvitatud suurtootjaid. Teenus lansseeritakse kliendile regioon-haaval, sest suurtel tootjatel on riikide kaupa üsna eraldatud organisatsioonid üle terve Euroopa.
Sixfoldi asutasid 2017. aastal kogenud ettevõtjad, kes on aidanud käivitada Skype, Bolti, Topia ja Voo. Platvorm muudab tarneahela selle osapooltele reaalajas jälgitavaks ja ennustatavaks, näidates eeldatavat saadetise kohalejõudmise aega tootjale, vedajale ja lõppkliendile.
Ettevõtte teeb eriliseks kooslus Eesti inseneride ja andmeteadlaste koorekihist, masinõppe rakendamisest suurte andmehulkade peal ja maailma suurnimedest klientide hulgas. Kiiresti kasvaval idufirmal on tänaseks juba 40 töötajat ning selle arenduskeskused paiknevad Eestis —Tallinnas ja Tartus.