• 16.04.18, 11:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PRFoods paisutas müügikäivet

PRFoodsi märtsi auditeerimata konsolideeritud käive kasvas tänu uute ettevõtete lisandumisele võrrelduna eelmise aasta märtsiga 94,7% ehk 3,7 miljoni euro võrra, paisudes 7,5 miljoni euroni.
PRFoodsi kala
  • PRFoodsi kala Foto: PRFoods
Võrreldav käive kasvas märtsis 4,6% ehk 0,2 miljoni euro võrra.PRFoodsi esimese kvartali käive kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 115,2% ehk 12,2 miljoni euro võrra, jõudes 22,7 miljoni euro tasemele. Võrreldav käive kasvas 1. kvartalis 0,6 miljoni euro ehk 6,5% võrra.Suurima käibe kasvuga - 7,2 miljonit eurot ehk 148,5% - oli võrdluses eelmise aastaga kala- ja kalafilee tootegrupp. Käive kasvas kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 4,3 miljonit eurot ehk 105,7% ning muude kalatoodete grupis 0,4 miljonit eurot ehk 26,7%.
Müügikogus kasvas 1. kvartalis võrreldes eelmise aastaga 2,3 miljoni tonni võrra ehk 171,7% võrra.John Ross Jr., Coln Valley ja Trio Trading omandamine kasvatas grupi käivet 1. kvartalis 10 miljoni euro võrra.Pro forma käivet mõjutasid negatiivselt kõige rohkem toorkala tarnelepingu lõpetamine Escamar Seafood Oy-ga (endine Apetit Kala Oy), mis kokku vähendas Trio Tradingu müüki -0.9 miljoni euro võrra ja Suurbritannia naela odavnemine 1. kvartali lõpus, mille mõju oli -0.1 miljonit eurot. Positiivse poole pealt kasvas Heimon Kala Oy müük 9,6% eelmise aasta sama kvartaliga võrdluses.Võrreldes eelmise aasta esimese kvartali pro forma käibega kahanes käive 0,7 miljoni euro võrra ehk 2,9% võrra. Mulluses pro forma käibes on arvesse võetud kõigi grupi ettevõtete käive 1. kvartalis.Esimese kvartali pro forma käive jaguneb suuremate sihtturgude lõikes nii:Soome 15,8 miljonit eurotUK 2,9 miljonit eurotEesti 1,3 miljonit eurotLäti 1,3 miljonit eurotPrantsusmaa 0,8 miljonit eurotKreeka 0,2 miljonit eurot.Ülejäänud käive 0,4 miljonit eurot moodustub ekspordist teistesse riikidesse.
Autor: Äripäev.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.12.24, 17:14
Alumiiniumi igavene elu algab joonestuslaual. Kuidas kavandada korduvkasutatavaid tooteid?
Alumiinium on 100% taaskasutatav materjal ja taaskasutatud alumiiniumist uute toodete valmistamine nõuab vaid 5% esmase alumiiniumi tootmiseks kulunud energiast. Seetõttu on oluline tagada, et kogu tarbimisjärgne alumiiniumijääk jõuaks tagasi ringlusesse. Ringmajanduse võtmeks on toote elutsükli planeerimine juba joonestuslaual – taaskasutatavatest materjalidest toodete kujundamine, mis kestavad kauem ja mida saab lahti võtta ning taaskasutada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele