PRFoodsi märtsi auditeerimata konsolideeritud käive kasvas tänu uute ettevõtete lisandumisele võrrelduna eelmise aasta märtsiga 94,7% ehk 3,7 miljoni euro võrra, paisudes 7,5 miljoni euroni.
- PRFoodsi kala Foto: PRFoods
Võrreldav käive kasvas märtsis 4,6% ehk 0,2 miljoni euro võrra.PRFoodsi esimese kvartali käive kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 115,2% ehk 12,2 miljoni euro võrra, jõudes 22,7 miljoni euro tasemele. Võrreldav käive kasvas 1. kvartalis 0,6 miljoni euro ehk 6,5% võrra.Suurima käibe kasvuga - 7,2 miljonit eurot ehk 148,5% - oli võrdluses eelmise aastaga kala- ja kalafilee tootegrupp. Käive kasvas kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 4,3 miljonit eurot ehk 105,7% ning muude kalatoodete grupis 0,4 miljonit eurot ehk 26,7%.
Müügikogus kasvas 1. kvartalis võrreldes eelmise aastaga 2,3 miljoni tonni võrra ehk 171,7% võrra.John Ross Jr., Coln Valley ja Trio Trading omandamine kasvatas grupi käivet 1. kvartalis 10 miljoni euro võrra.Pro forma käivet mõjutasid negatiivselt kõige rohkem toorkala tarnelepingu lõpetamine Escamar Seafood Oy-ga (endine Apetit Kala Oy), mis kokku vähendas Trio Tradingu müüki -0.9 miljoni euro võrra ja Suurbritannia naela odavnemine 1. kvartali lõpus, mille mõju oli -0.1 miljonit eurot. Positiivse poole pealt kasvas Heimon Kala Oy müük 9,6% eelmise aasta sama kvartaliga võrdluses.Võrreldes eelmise aasta esimese kvartali pro forma käibega kahanes käive 0,7 miljoni euro võrra ehk 2,9% võrra. Mulluses pro forma käibes on arvesse võetud kõigi grupi ettevõtete käive 1. kvartalis.Esimese kvartali pro forma käive jaguneb suuremate sihtturgude lõikes nii:Soome 15,8 miljonit eurotUK 2,9 miljonit eurotEesti 1,3 miljonit eurotLäti 1,3 miljonit eurotPrantsusmaa 0,8 miljonit eurotKreeka 0,2 miljonit eurot.Ülejäänud käive 0,4 miljonit eurot moodustub ekspordist teistesse riikidesse.
Autor: Äripäev.ee
Seotud lood
Alumiinium on 100% taaskasutatav materjal ja taaskasutatud alumiiniumist uute toodete valmistamine nõuab vaid 5% esmase alumiiniumi tootmiseks kulunud energiast. Seetõttu on oluline tagada, et kogu tarbimisjärgne alumiiniumijääk jõuaks tagasi ringlusesse. Ringmajanduse võtmeks on toote elutsükli planeerimine juba joonestuslaual – taaskasutatavatest materjalidest toodete kujundamine, mis kestavad kauem ja mida saab lahti võtta ning taaskasutada.