Oma tootega toiduaineturule sisenemine pole teab mis keeruline, arvavad väikefirmad, ent turule püsimajäämiseks tuleb pakkuda midagi, mis maitseb. Kuigi tootearenduses võib lähtuda isiklikust maitse-eelistusest või klientide arvamusest, annavad viimase lihvi tooraine hind ja kvaliteet.
- Toote laatadel tutvustamine on ettevõtja jaoks ajamahukas ettevõtmine, aga klientidelt saadud tagasiside mõttes kasulik. Foto: Julia-Maria Linna
Ökomaiuse tootmist Karli ja Linda maiustuste nime all alustas Katrin Seppa-Silmere 2009. aasta lõpul. Tooted said nime pere laste järgi, esimesed kaubad olid kolm erinevat müslišokolaadi. "Nii tootearendus kui ka turundamine on läinud väga lihtsalt ja valutult," märkis Seppa-Silmere.
Toodete maitse kujunemises mängis suurt rolli turul saada olev tooraine. Algusest peale on olnud eesmärk teha just mahedaid maiustusi. "Kuna olulisim tooraine, šokolaad ei ole eestimaine, siis vaatasin, et kõik muu – kaerahelbed, astelpajujahu, juur- ja puuviljad – oleks kohalikku päritolu,“ rääkis Seppa-Silmere.
Loe lähemalt portaalist
aripaev.ee.
Autor: Tea Taruste, Äripäeva kaasautor
Seotud lood
Eesti kapitalil põhinev logistikaettevõte Via Express omab transporditeenuse osutamises enam kui 10-aastast kogemust. Ettevõte garanteerib klientidele täpsed tarneajad ning kauba kahjustamata kohalejõudmise. Nii tava- kui ka režiimikaupu vedavale Via Expressile on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.