• 12.11.15, 11:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Altia Eesti investeeris 0,5 miljonit eurot uude tehnoloogiasse

Alkoholitootja Altia Eesti AS investeeris pool miljonit eurot uude villimis- ja korkimisseadmesse, mis aitab ettevõttel eelkõige tugevdada konkurentsivõimet kasvaval eksporditurul.
Uus villimis- ja korkimisseade
  • Uus villimis- ja korkimisseade Foto: Altia Eesti
„Altia Tabasalu tehasesse paigaldatud uus seade võimaldab suurendada tootmise efektiivsust. See tähendab kiiremat üleminekut ühe toote valmistamiselt teisele ning tootmisliinil kuni 30 protsenti lühemat pesuaega,“ ütles Altia Eesti juhatuse esimees Kristel Mets ettevõtte teatel.
Mets märkis, et villimis- ja korkimisseade paigaldati villimisliinile, kus valmib enamik Altia Eesti poolt toodetud kaubamärke nagu Taanis tuntud 1Enkelt bitter, traditsiooniline Eesti viin Saaremaa Vodka, Põhjamaade populaarne Xanté liköör ja paljud teised kanged alkohoolsed joogid.
„Välisturg muutub üha tähtsamaks: Altia Eesti AS ekspordib kaks kolmandikku oma toodangust ning oleme tänaseks üks Eesti suurimaid alkoholieksportööre. Kaasajastame oma tootmist, et olla välisturgudel veelgi konkurentsivõimelisem,“ selgitas Mets.
Altia Corporationi tütarettevõte Altia Eesti AS on Eesti suuruselt teine alkoholitootja, mille tegevusest moodustab alkohoolsete jookide tootmine 57 ning import ligi 43 protsenti. Ettevõtte müügitulu oli 2014. aastal 37,3 miljonit eurot, millelt ettevõte maksis Eestis aktsiisi 17,4 miljonit eurot. Altia Eesti omatoodangu ekspordiriigid on Läti, Rootsi, Soome, Taani, Norra jt. Ettevõttes oli 2014. aasta lõpu seisuga 85 töötajat.
Altia Eesti tuntuim kaubamärk Eesti turul on Saaremaa Vodka. Ettevõte turustab ka mitmeid tuntud rahvusvahelisi kaubamärke nagu Meukow, Campari, Amarula ja Heering Cherry. Ettevõte esindab Larseni ja Renault’ konjakit, Ibise brändit, Koskenkorva vodkat ning Xanté konjak-likööri, mis on Altia Corporationi tuntuimad kaubamärgid rahvusvahelisel turul. Altia Eesti veiniportfelli juhtivad kaubamärgid on Fresita, Chill Out, Tarapac?, Two Oceans, Masi ja Codorniu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.12.24, 17:14
Alumiiniumi igavene elu algab joonestuslaual. Kuidas kavandada korduvkasutatavaid tooteid?
Alumiinium on 100% taaskasutatav materjal ja taaskasutatud alumiiniumist uute toodete valmistamine nõuab vaid 5% esmase alumiiniumi tootmiseks kulunud energiast. Seetõttu on oluline tagada, et kogu tarbimisjärgne alumiiniumijääk jõuaks tagasi ringlusesse. Ringmajanduse võtmeks on toote elutsükli planeerimine juba joonestuslaual – taaskasutatavatest materjalidest toodete kujundamine, mis kestavad kauem ja mida saab lahti võtta ning taaskasutada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele