CV Keskuse poolt läbi viidud uuringu tulemustest selgub, et 40% töötajatest teeb oma tööd ilma igasuguse motivatsioonita.
Jätkuks varasemale uuringule, kus selgus, et üle poole vastanutest lahkuksid 1 miljoni euro suuruse lotovõidu korral oma praeguselt töökohalt, viis CV Keskus läbi uuringu, et teada saada, mis tegelikult motiveerib inimesi tööle. Kuna lotovõidu võimalused on üpris minimaalsed, siis oli eesmärgiks välja selgitada peamised motivaatorid neil, kes ei panusta oma karjääri jackpotile.
Uuringust selgus, et 40 protsendil inimestel puudub igasugune motivatsioon oma tööd jätkata. Neid ei motiveeri ei raha, inspireeriv ülemus, töö iseloom, meeldivad kolleegid ega töökeskkond. 25% vastanutest leidsid, et neid motiveerib tööle raha. 14% vastanutest arvas, et neile meeldib töö, mida nad teevad ning seepärast pidasid ka tähtsaimaks motivaatoriks töö iseloomu. 12%-l oli peamiseks motivaatoriks meeldivad kolleegid ning 7%-l oli selleks töökeskkond.Kõige haruldasemaks motivaatoriks oli uuringus inspireeriv juht – kõigest 2% vastanutest leidis, et nende peamiseks motivatsiooniallikaks on just inspireeriv ülemus.„Põhjuseks, miks pea pooled vastanutest teevad tööd ilma igasuguse motivatsioonita, võib olla üldlevinud arusaam, et töö ei peagi meeldima, vaid see on vajalik äraelamiseks. Kindlasti on neil ka kartus töökohavahetuse ees, sest paljudel on koormaks laenukohustus, mis tööotsingutel kuhugi ei kao. Kui 40% vastanutest töötab aga kohal, kus neid ei motiveeri mitte miski, siis mõjutab see paratamatult ka nende tööviljakust ning ettevõtte tulemusi üldiselt”, kommenteeris uuringu tulemusi CV Keskuse turundusjuht Henry Auväärt.
Seotud lood
Kui veel 20 aastat olid koht- ehk LAN-võrku liidetud põhiliselt arvutid, siis täna on ühises võrgus kõik seadmed alates küttelahendusest, valgustusest ja külmkapist kuni tööstusseadmeteni. Tehnoloogia areneb hoogsalt ja järk-järgult liigutakse vaskkaablil põhinevatelt ühendustelt üle fiiberoptilistele ja üle õhu lahendustele. LAN-võrgu olevikust ja tulevikust räägib YEInternationali tootejuht Henri Voogla.