Uuringufirma AC Nielseni andmetel kasvatas AS Premia Foods tänavu teises kvartalis kvartal varasemaga võrreldes turuosa kõigil Balti jäätiseturgudel.
- Eestis kasvas rahaline turuosa 4%, rahaline turuosa kokku 43%
- Lätis kasvas rahaline turuosa 2%, rahaline turuosa kokku 15%
- Leedus kasvas rahaline turuosa kasv 3%, rahaline turuosa kokku 16%.
Eestis jätkab Premia jäätiseturu liidrina, edestades lähemat konkurenti rahalise turuosa arvestuses kahekordselt. Lätis on Premia rahalises arvestuses teisel positsioonil ning Leedus on ettevõte samas arvestuses 2-3 positsioonil.
Eestis on jäätiseturu konkurentsitu liider Premia kaubamärk Eriti Rammus, millele kuulub ligikaudu 17%-line rahaline turuosa. Sealjuures on kevadel turule toodud ploomimaitseline Eriti Rammus Eesti turu populaarsuselt teine jäätis 3,3%-lise rahalise turuosaga, jäädes alla vaid 5%-list rahalist turuosa omavale vanillimaitselisele Eriti Rammusale. Leedus on riigi populaarseim jäätisebränd ka vastavasisulise auhinnaga pärjatud Premia Klasika, mille rahaline turuosa on seal 12%. Lätis on samal kaubamärgil rahaliseks turuosaks 6% ning tegu on Läti turu populaarsuselt kuuenda kaubamärgiga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Teadlik metsamajandamine mitte ainult ei paranda metsade tervist ja elurikkust, vaid tagab ka kvaliteetse puidu tootmise ja majandusliku tulu tulevikus. Jätkusuutlik metsamajandus on võtmetegur kliimamuutuse leevendamisel ja loodusvarade säilitamisel, luues tasakaalu ökoloogiliste, majanduslike ja sotsiaalsete hüvede vahel.