Venemaa jaeketi Intertorg (7Y) St. Petersburg kommertsdirektori Olga Goliuse sõnul Tere tooted kvaliteetsed, kuid on samas ka kallimas hinnaklassis.
150 poega Intertorg (7Y) St. Petersburg müüb Tere nime alt tooteid. „Private label ehk jaebrändid on vastutusrikkamad. Mulle meeldib vaadata, kuidas tootja ise arendab toodet,“ rääkis Golius.
Golius külastas Tere tootmist juba teist korda. Golius käis viimati Tere tootmist vaatamas umbes 1,5 aastat tagasi, kui ettevõtte kutsus Venemaa jaekette esimest korda külla, et tutvustada oma tooteid ja tehnoloogiat.
“Igakord saame midagi uut teada. Näeme uusi tooteid ning tehnoloogilisi muutusi. Samuti näeme, mida eelistab Eesti tarbija ning näiteks kuidas on Eestis kaubad riiulitesse paigutatud,“ kommenteeris Golius Tere külastamist. Nädalavahetusel tutvuti uute kohupiima magustoitudega ning kissellidega.
Venemaa tarbijad armastavad Goliuse sõnul väga „Meloodia“ tootesarja, kus on tunda traditsioonilisi maitseid nagu mustika, karusmarja ning samuti rukkileiva maitset. „Me proovime rahulikult kõiki tooteid. Probleem on aga ikka selles, et hind on natukene kallivõitu. Kvaliteet on loomulikult suurepärane,“ sõnas Golius ning lisas, et näiteks „Helluse“ tooted on jõukamatele klientidele.
Tootjate konkurents on kogu aeg tunda.“Huvitav on konkurentsi puhul see, et mingi aeg valis tarbija Valio jogurteid ja siis hakkas võtma Tere jogurteid. See moment on huvitav ning samuti on hea vaadata, milliseid maitseid tarbija eelistab,“ sõnas Golius. Valio toodetest müüvad nad jogurteid ja võid.
„Külastades Eesti jaekette, vaatasime, kellega saaks veel koostööd teha. Oleme vaadanud näiteks kalatooteid ja vorstitooteid. Nende toodete hindu tuleks analüüsida ja mõelda,“ märkis Golius.
Nädalavahetusel külastas Tere tootmist 19 Moskva ja Peterburi jaekettide esindajat. Tootmist tulid vaatama järgmiste jaekettide esindajad: LLC Foodline Group, Avoska, Spar, ABK, Azbuka Vkusa, Pokupay, Magnolia, SELGROS, Intertorg (7Y) Moscow, Monetka.
Seotud lood
Me kõik tahame anda oma panuse keskkonna heaks, kuid seda pole alati lihtne teha. Ühe suurema elektroonika ja tööriistade edasimüüja, RS’i Better World tootevalik on aga mõeldud just selleks, et oleks kergem teha keskkonnasõbralikke ja usaldusväärseid otsuseid, mis on paremad inimestele, planeedile ja teie ettevõttele.
Enimloetud
1
Riigikohus langetas äsja otsuse suurima maksvõlglase ja BLRT Grupi vaidluse asjus
4
Negatiivse plaani puhul oleks ohus 100 miljonit maksutulu ja 5000 inimese töö
Hetkel kuum
Negatiivse plaani puhul oleks ohus 100 miljonit maksutulu ja 5000 inimese töö
Raskem aeg mõjub ärile hästi
Tagasi Tööstusuudised esilehele