Eile avalikkuse ette jõudnud Äripäeva
toidu- ja joogitootjate edetabeli kõrgeimatele astmetele jõudnud ettevõtete
juhid on valdavalt seda meelt, et praeguses majandusseisus tuleb keskenduda
tootmismahu ja turu hoidmisele.
Toidu- ja joogitootjad kinnitasid, et müük eelmisel aastal tõepoolest kahanes, ja on kahanenud ka tänavu, ent ettevõtete käibenumbrid tunamullusega võrreldes valdavalt suurenesid. Müügitulu stabiilsus või kasv saavutati senisest tõhusama turundustöö, ekspordi suurendamise ja kulude kokkuhoiu tulemusena. TOPi võitjate edu aitas tsementeerida ka rahulik, kuid järjekindel majandamine.
Nii märkis ASi Salvest nõukogu esimees Veljo Ipits, et 2008. aasta oli ettevõttele üldse viimase kümnendi edukaim ja selle edu aluseks hindabki Ipits eelkõige kümme aastat väldanud sihikindlat tööd. "Salvest pole kasvatanud käibenumbreid ega tulukust suurte hüpetega, aga kasv on pidev," kinnitas ta. Kuigi tänavu pole Salvest käibenumbreid alaneda lasknud, iseloomustavad aastat Ipitsa sõnul allahindlused ja kampaaniad, mis kärbivad kasumit.
Loe artikli täisversiooni siit . Sisenemiseks vajaliku päevapileti saad osta siit . Seotud lood
Alumiinium on 100% taaskasutatav materjal ja taaskasutatud alumiiniumist uute toodete valmistamine nõuab vaid 5% esmase alumiiniumi tootmiseks kulunud energiast. Seetõttu on oluline tagada, et kogu tarbimisjärgne alumiiniumijääk jõuaks tagasi ringlusesse. Ringmajanduse võtmeks on toote elutsükli planeerimine juba joonestuslaual – taaskasutatavatest materjalidest toodete kujundamine, mis kestavad kauem ja mida saab lahti võtta ning taaskasutada.