Kõigil on üks huvi, müüa rohkem ja
praegused rasked ajad majanduses võimalikult edukalt üle elada, rääkis AS Prisma
Peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas.
Äripäev uuris tootjatelt ja edasimüüjatelt, kuidas kulgevad läbirääkimised järgmise aasta tarnete ja hindade teemal.
"Antud hetkel ei ole me lepingumuudatusi teinud, põhilised tingimused räägime läbi üks kord aastas," selgitas AS Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht. Hinnamuudatustes ja turundustegevustes on läbirääkimised tihedamad, kuid see üldisi lepingutingimusi ei puuduta, ütles Lainas.
"Oleme endiselt suunatud heale koostööle ja partnerlusele," lisas Lainas selgitades, et edu tagab see, kui seatakse oma tarnijatega koos ühised eesmärgid ja saavutatakse need sujuvas koostöös.
"Jaeturu konkurents ja ka tarnijate konkurents on tihenenud," tunnistas Lainas. "Kõik see on tingutud aga sellest, et kliendid on muutnud nõudlikumaks ja teadlikumaks."
Lainas ütles, et võrreldes teiste kettidega panustab Prisma palju vähem reklaami ja kampaaniapakkumistesse. "Nutikamad kliendid teavad, et kõik reklaamikampaaniad maksab alati kinni tarbija," ütles kommunikatsioonijuht ja lisas, et täpselt sama on ka kampaaniapakkumistega.
"Iga eripakkumine tähendab tavapärasega võrreldes suuremat tööd nii kaupluses, ostuläbirääkimistel kui tarnijate töös, lisaks nõuavad kampaaniapakkumised tavapärasest enam reklaami, mis jällegi maksab." Lainas märkis, et loomulikult katab need kulud tarbija, makstes sellevõrra kallimat hinda teiste toodete eest, mis parajast soodushinna märki ei kanna. "Prisma põhimõtteks on pakkuda vähe kampaaniapakkumisi ja panustada püsivalt madalale hinnatasemele kõikides tootekategooriates," selgitas Lainas kaubandusketi poliitikat.
"Samuti lähtume Prismas põhimõttest, et jaekett ei peaks otsustama kliendi eest, mida klient ostma peaks," rääkis ta ja lisas, et parasjagu soodusmüügis olevad tooted ei pea määrama Prisma kliendi õhtusööki. "Meie lubadus on pakkuda püsivalt kogu vajaminevat ostukorvi soodsamalt," sõnas ta.