Suurim reklaamiandja Saku Õlletehas
kavatseb järgmisel aastal reklaamide pealt kokku hoida ja ennustab samasugust
käiku ka teistelt õlletootjatelt.
Saku Õlletehase kommunikatsioonijuhi Priit Põikliku sõnul viib ettevõte sel aastal plaanitud ja kokkulepitud reklaamid lõpuni, kuid tuleval aastal tuleb reklaamide kohalt püksirihma pingutada. „Järgmisel aastal ei ole oodata õllereklaami mahu kasvu, pigem oleme plaaninud jätta see kas selle aasta tasemele või pigem on tendents vähenemise suunas. Tõenäoliselt teevad sama kõik õlle- ja alkoholitootjad,” kommenteeris Põiklik olukorda reklaamiturul.
Kommunikatsioonijuhi sõnul ei mõjuta alkoholisektorit ainult olukord majandusese. “Seoses karmimate müügi- ja reklaamipiirangutega, samuti hüppelise aktsiisitõusuga ning majandussurutisest tingitud inimeste tarbimise kokkutõmbamisega on vähenenud õlle tarbimine,” sõnas ta.
Saku Õlletehas on arvestatav reklaamija nii teles kui ka trükis. Millisesse meediakanalisse tuleval aastal panustatakse, on veel vara rääkida. Kui üks on kindel - internetti õllereklaam ei koli,“ ütles kommunikatsioonijuht. Pigem jäävad tema sõnul alles traditsioonilised meediaväljundid: televisioon ja tänavareklaamid.
Uuringufirma Emor viimaste tulemuste andmeil juhib suurimate trükimeedia reklaamijate TOPi mõni aeg tagasi börsi hüljanud Saku Õlletehas.
Seotud lood
Saku Õlletehase enamusomanikuks saanud
Carlsberg vähendas tulemuste prognoose ning plaanib koondada töötajaid ja
sulgeda Suurbritannia tehase, kuna Põhja- ja Lääne-Euroopa turud on
mandunud.
Kiiresti muutuvad ajad nõuavad valmisolekut kiireteks arenguteks ka ettevõtetes ning töötajate oskustes. Pidev areng ja enesetäiendus pole tänases maailmas erand, vaid argipäev. Selle eest, et püsida järjel keevitamismaailmas toimuvaga, kannab Eestis hoolt Weldman.