Saku Õlletehas on lõpuks välja töötanud
toote, mis sobib ka soomlastele. Märtsis turule tulnud Saku Kuld on saanud
üllatavalt hea vastuvõtu.
Paar kuud pärast turuletulemist on läbi müüdud juba suur osa kogu aastaks plaanitud kogustest, kirjutas Soome majandusportaal kauppalehti.fi.
"Hindasime varem, et kogu Saku Kulla aastane müük võiks olla ligi 300 000 liitrit, kuid praeguseks oleme juba jõudmas 200 000 liitri piirile. Usun, et müük ületab juba sel aastal 500 000 liitrit," ütles Saku Õlletehase juht Irek Smaga.
1998. aastast Soome turul tegutsenud Saku Õlletehase müük ei ole varem nii häid tulemusi näidanud. 2004. aastast aga hakkas ettevõte tegema koostööd Sinebrychoffiga ja sellega on Saku Soomes turuosa kasvatanud.
Smaga sõnul ongi Saku Kulla müügiedu taga suurel määral just juba valmis jaotusvõrku pääsemine. Saku loodab, et turupositsiooni saab järgmisest aastast veelgi suurendada, sest siis pääsevad Saku tooted müügile Alko kauplusteketti. Järk-järgult alustatakse ka müüki restoranides-baarides.
Saku Kullast tehti Soome turu jaoks spetsiaalne eriversioon. Kui Eestis müüdava õlle alkoholisisaldus on 5,2%, siis soomlastele müüakse 4,5% õlut.
Seotud lood
Saku Õlletehase kokteilisari Sin on
uuringufirma AC Nielseni andmetel tänavusel hooajal endale haaranud turuliidri
positsiooni.
Saku Õlletehase esimese kvartali maksude-eelne
kasum hüppas aastataguselt 9,8 miljonilt kroonilt 25 miljoni kroonini, teatas
firma börsile.
Eesti kapitalil põhinev logistikaettevõte Via Express omab transporditeenuse osutamises enam kui 10-aastast kogemust. Ettevõte garanteerib klientidele täpsed tarneajad ning kauba kahjustamata kohalejõudmise. Nii tava- kui ka režiimikaupu vedavale Via Expressile on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.