Atria kontserni kuuluva Valga Lihatööstuse
käesoleva nädala esialgsed müügitulemused ja klientide tellimused lubavad
jaanipühadeks edu toorvorstidele, teatas firma.
Atria Balticu müügidirektori Riina Aamisepa sõnul on toorvorstide segment viimastel nädalatel kasvanud grill-lihast ja šašlõkkidest kiiremini. "Tarbija ostujõu toel on müük tõusnud kõikides segmentides, kuid võrreldes möödunud aasta sama perioodiga enam just toorvorstide omas," tähendas Aamisepp.
"Tarbija ootab uusi tooteid ja maitseid ning eelistab suurema lihasisalduse ja keskmisest tervislikumat toodet, toorvorstid on ka tarbijatestides saavutanud häid tulemusi," lausus Aamisepp.
Grilltooted moodustavad üle poole Maks Moorits suvehooaja valmistoodete käibest. Maks Moorits tõi sel aastal turule kokku 23 grilltoodet, millest kaheksa on uut nimetust.
Maks Moorits kaubamärki esindav Atria Baltic on suuruselt teine lihatööstus Eestis, millel lisaks liha töötlemisele on ka loomafarmid ja tapamaja. Kontserni käive ulatus möödunud aastal 381 miljoni kroonini.
Seotud lood
Eesti kapitalil põhinev logistikaettevõte Via Express omab transporditeenuse osutamises enam kui 10-aastast kogemust. Ettevõte garanteerib klientidele täpsed tarneajad ning kauba kahjustamata kohalejõudmise. Nii tava- kui ka režiimikaupu vedavale Via Expressile on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.