A.Le Coqil on kindel plaan saada siseneda
energiajookide turule uue tootega Dynami:t.
A.Le Coqi juhatuse esimehe Tarmo Noopi sõnul ei plaani nad mitte ainult turule sisenda, vaid saada ka suveks turuliidriks ja saavutada aasta lõpuks müügimaht miljon liitrit. "Energiajookide turg on viimaste aastata jooksul tohutult kasvanud, olen veendud, et turgu õnnestub veel rohkem kasvatada," lisas ta.
Noop toob toote eelisteks koostis, maitse ja hind. "Kolm aastat kestnud tootearenduse jooksu oleme loonud väga heade maitseomadustega ning organismi ergutavate toimeainete - tauriin ja kofeiin- ideaalse kooslusega joogi," lisas ta.
"Anname aru, et agressiivse hinnaliidris staatusega saavutame konkurentsi eelise, hiljem hind tõuseb 11-12 kroonini," paljastas Noop turuliidriks tõusmise kava. "Tuleme välja ka nelipakiga, kus üks purk on tasuta," lisas ta.
Seotud lood
A.Le Coqi juhatuse esimehe Tarmo Noop
tunnistas aripaev.ee-le, et ta tarbib ise meelsasti energiajooke.
Saku Õlletehas tuleb sel nädalal välja uue
tootega, energiajoogiga Traffic, teatas ettevõte.
Alumiinium on 100% taaskasutatav materjal ja taaskasutatud alumiiniumist uute toodete valmistamine nõuab vaid 5% esmase alumiiniumi tootmiseks kulunud energiast. Seetõttu on oluline tagada, et kogu tarbimisjärgne alumiiniumijääk jõuaks tagasi ringlusesse. Ringmajanduse võtmeks on toote elutsükli planeerimine juba joonestuslaual – taaskasutatavatest materjalidest toodete kujundamine, mis kestavad kauem ja mida saab lahti võtta ning taaskasutada.