Falck Eesti AS personalidirektori Eela
Velströmi sõnul on Falcki käimasolevad kampaaniad uute töötajate leidmiseks
edukad.
Lisaks sellele, et pidevalt on kuulutused ajalehtede korraldab Falck kaks korda aastas värbamiskampaania, kevadel, et leida ajutist tööjõudu suveüritustele ja sügisel, kui paljud tudengid otsivad lisatööd.
"Suurettevõtete puhul on see õigustatud, muidugi ei ole seda mõtet teha väikefirmal, kel on üks-kaks kohta täita," ütlev Velström. Enam ei piisa masstööjõu leidmiseks ajalehekuulutusest, vaid tuleb korraldada silmapaistev kampaania.
"Praeguse majanduskavu tingimustes on töökäsi vähem kui töökohti," lisab ta.
Seotud lood
Kalev otsib kampaaniakorras uusi töötajaid
Kalev käivitas Eestis seni ainulaadse kampaania, millega loodetakse leida
täiendavad sadakond töötajat.
Eesti kapitalil põhinev logistikaettevõte Via Express omab transporditeenuse osutamises enam kui 10-aastast kogemust. Ettevõte garanteerib klientidele täpsed tarneajad ning kauba kahjustamata kohalejõudmise. Nii tava- kui ka režiimikaupu vedavale Via Expressile on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.