Eesti juhtiv etiketitootja Data Print OÜ ei kurda eelmise ega tänavuse aasta mahtude kasvu üle, kuid ettevõtte tegevjuht Triin Anette Kaasik nentis, et selle aasta märksõnad trükitööstuses on kahtlemata toorainega seonduv: korduvad hinnatõusud ning jätkuv defitsiit.
- Data Printi tegevjuht Triin Anette Kaasik. Foto: Jassu Hertsmann
“Etikettide trükkimise turumaht suurenes 2020. aastal päris märkimisväärselt: esiteks tekkis nii-öelda üleöö suur nõudlus kõiksuguste desovahendite järele, kusjuures igal pudelil-topsikul pidi ju silt peal olema. Mingil hetkel oli küll tunne, et kõik, kel mingisugunegi villimisliin olemas oli, hakkas neid niinimetatud riiklikult tähtsaid tellimusi täitma,” meenutab Triin Anette Kaasik mullust aastat.
Seotud lood
Kiiresti muutuvad ajad nõuavad valmisolekut kiireteks arenguteks ka ettevõtetes ning töötajate oskustes. Pidev areng ja enesetäiendus pole tänases maailmas erand, vaid argipäev. Selle eest, et püsida järjel keevitamismaailmas toimuvaga, kannab Eestis hoolt Weldman.