A. Le Coqi õlletehase juhi Jaanus Vihandi sõnul on ettevõtte siht viie aastaga lausa pool oma toodangust eksportida, praegu müüakse neid 70 erinevas riigis, selgus Äripäeva raadio hommikuprogrammist.

- Suvel ringi rändavad eestlased on mitmel pool maailmas (Gröönimaast kuni Kreekani) märganud kauplustes müügil A. Le Coqi kokteile. Ettevõtte juht Jaanus Vihand räägib, mida on tulnud teha selleks, et eestimaine toode üle maailma müügilettidele saada. Foto: Raul Mee
"Tänased suurimad turud on Lõuna-Euroopas ja Aasias," ütles Vihand. Ettevõttel on läinud kümmekond aastat, et end välisturgudele sisse süüa. Mõne üksiku tootegagi tuleb viis-kuus aastat tööd teha, et vilju nautima hakata.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kevaditi aktiviseerub töö ehitus- ja energiasektoris mis suurendab nõudlust erinevate tõstukite järele. Uute ja kasutatud tõstukite müügi ning hooldusega tegeleva ettevõtte Liftest OÜ tegevjuht Marek Lemsalu nendib, et nende hooaeg on hoogsalt alanud ja jätkuvalt esindab ettevõte Eestis kolme maailma tipptootja kaubamärke Ommelift, Socage ja JLG.