Cleveron tänavu enam nulli ei jõua, aga pöörab kriisi kasvuks
Kuigi Cleveroni jaoks oli 2019. aasta senistest parim nii müügi- kui ka kasuminumbritelt, siis tänavu enam ettevõte nulli ei jõua, ütles Cleveroni asutaja ja juht Arno Kütt.
Kütt rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et praegu üritab Cleveron keskenduda nendele turgudele, kus e-kaubanduse maht kasvab ja kus on suuremad palgad. Selliste piirkondade hulka kuuluvad nii Põhja- kui ka Lõuna-Ameerika, aga samas ka Euroopa.
Tulevikukindel tööstus vajab hooneid, mis on nutikalt planeeritud, energiatõhusad ning lihtsalt kohandatavad vastavalt muutuvatele vajadustele. Need omadused ei taga mitte ainult efektiivset tootmist, vaid aitavad ka hoida püsikulusid kontrolli all ja tagavad hoone pikaajalise kasutatavuse.