PRFoodsi neljanda kvartali tulemustest selgub, et käive vähenes enam kui miljoni euro jagu, põhjuseks toob juhatus kalahinna languse.
- PRFoodsi tootmine Foto: Irina Mägi/Äripäev
PRFoods tegi neljandas ehk enda arvestuse järgi majandusaasta 2. kvartalis 25,4 miljonit eurot käivet. Võrdluseks, aasta tagasi samal ajal oli käive 26,7 miljonit eurot.
Firmajuht Indrek Kasela kommenteeris börsiteate vahendusel, et 2019. aasta teist poolt iseloomustas lõhe- ja forelli turuhindade enam kui 8%-line langus, millest tulenevalt tekkis Soome jaekettidel ootus private labeli segmendis suitsutatud toodete hindade langetamiseks.
„Kasumlikkuse säilitamise eesmärgil otsustasime selleks perioodiks pakkumist kuum- ja külmsuitsutatud toodete osas Soome turul vähendada. Suitsutatud toodete käibe vähenemise suutsime osaliselt asendada kala ja kalafilee ning muude kalatoodete müügi 7%-lise kasvuga. 2020. aasta esimesel poolaastal on suitsutatud toodete private labeli segmendi hinnatase taastunud ning jätkame tarnetega endisel tasemel,“ ütles Kasela.
Vaata pikemalt
Äripäevast.