Toote või teenuse unikaalsed müügiargumendid ekspordis muutuvad ajastu ja vajaduste targa äratundmise raamistikus. Millised on tugevused ja miks kliendid välisturgudel peaks me toodet ostma? Kuidas toime tulla muutlikus keskkonnas? Tagasilöögid rahvusvahelises äriarenduses väsitavad ja vahel on tunne, et edasi ei jaksa.
- Koolitaja Birgit Linnamäe. Foto: Ronald Kask
Kuidas saab Euroopast USAsse laienev rõivakaupluste kett Primark müüa T-särke hinnaga 3,5 dollarit tükk? Ja teksapükse umbes kümne eest? The Economist kirjutab, et firma on leidnud endale aeglasema moe turuniši, ostes sisse õmblusteenust Bangladešist sisse madalhooajal, kui teised konkurendid on just lõpetanud moešõudest inspireeritud kollektsioonide turule kiirpaiskamise.
Seotud lood
Eesti kapitalil põhinev logistikaettevõte Via Express omab transporditeenuse osutamises enam kui 10-aastast kogemust. Ettevõte garanteerib klientidele täpsed tarneajad ning kauba kahjustamata kohalejõudmise. Nii tava- kui ka režiimikaupu vedavale Via Expressile on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.