Väiketootjad Tallinki laevaõllede konkursist: sellest diilist ei tahaks ilma jääda
Tallinki laevade ametlike laevaõllede konkursi võitnud pruulikojad Põhjala ja Pühaste näevad laevaõlle tootmist kui head diili, mis tugevdab nende brändi ja millest ei tahaks ilma jääda. Laevafirma aga ootabki konkursile ennekõike just väiketootjaid.
Vasakul Pühaste sommeljee Helen Aasmann, keskel Tallinki õllekategooria juht Birgit Ummer ja paremal Põhjala müügiesindaja Taivo Tamme. Foto: Harro Puusild
Tallink Grupp valib iga kahe aasta tagant oma laevadele uued ametlikud laevaveinid ja –õlled ning kevadel lõppenud rahvusvahelisel konkursil selgus, et alates maikuust toodavad järgmised kaks aastat laevaõlut Eesti pruulikojad Pühaste ja Põhjala.
Kolmandat korda Tallinki ja Silja Line´i laevade ametliku laevaõlle konkursi üheks võitjaks valitud Pühaste Pruulikoja äri sai juba pärast esimest võitu korraliku pärituule, mis väikepruulija laevadelt ka Soome turule lennutas. "Kui sul ikka suure ja tuntud firmaga on n-ö co-bränd, siis tegelikult on see ülikõva saavutus," leiab teiseks võitjaks osutunud Õllenaudi asutaja Urmas Roots.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.